• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Dünyanın en çok tasarruf yapan 10 ülkesi belli oldu! Türkiye listede mi?

Uluslararası Para Fonu (IMF) ve Dünya Bankası verilerine göre ülkelerin tasarruf oranları incelendi. En çok tasarruf yapan ülkelere bakıldığında ise petrol zengini ülkeler listenin üst sıralarında yer aldı.

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ahmet

konu ile belki alakası yok lakin hani şuan dünyada sebebi belli olmayan akaryakıt fiyatlarını uçurdular,yahu akaryakıt niye zamlanır,ya kuyularda petrol azalır,ya petrol çıkaran ülkelerde savaş olur üretim durur,savaş yok,kuyularda üretim tam hızla devam ediyor,hatta sürekli daha çok varil çıkarılıyor,şu an ukrayna bile dünyaya buğday satmaya devam ediyor,fakat kovid yalanını dünyaya salan hainler,pahalılığı kullanarak ülkeleri perişan etmeye yolunu güdüyor,talep var diye sürekli zam yapıyorlar,ulan adiler talep varsa üretimde var,sanki virüsden önce talep yokmuydu?2 senede tüketilmeyen gaz ve petrol kuyularda iyice birikti,şimdi çıkartıp satıyorsunuz değişen ne var?fakat bizim gibi sanayi üretimi zayıf olan ülkeler daha çok zam yapıyor,dolar sürekli çıkıyor,açıklar çok büyüdü sürekli zam ile kapatma yoluna gidiyorlar,lakin düzelme yok enerjideki zamlar gerçekden halkıda ,esnafıda çok etkiliyor...
  • 4 Yıl Önce

Zatron

Yani bir ülke tasarruf u aşırı derecede yapıyorsa bana göre ülkesine çok büyük yatırımlarda yapmiyordur en basit örneği ile Türkiyedeki yolları bile 5-6 yılda 1 kez düzeltiyorlar
  • 4 Yıl Önce

Dram hali

Zenginler tasarrufa giderken bizdekiler har vurup harman savurdular.
  • 4 Yıl Önce

Ali fatih

Haber başlığındaki haritayı bilerekmi koyuyorsunuz, insanlara haritaları normallestirmeyemi çalışıyorsunuz.........!!!!!
  • 4 Yıl Önce

Hadi

Türkiye ve tasarruf...
  • 4 Yıl Önce

HİZİPSAVAR

bizdede sıfır sonra niye böyle oldu diye bağırıyorlar.
  • 4 Yıl Önce

MUSTAFA

makam arabasından devletin sosyal tesislerinden sokak lambalarından tasarruf yapılamaz mı devlet yarış atı yetiştiriyor kıymanın kilosu 150tl olmuş devlet yarış atı yetiştiriyor hani yem gübre fiyatları pahalı idi.11 kişilik futbol takımında 14 tane yabancı oyuncu var hani bizim herşeyimiz yerli ve milli olacaktı
  • 4 Yıl Önce

Doğruya Doğru

Görülüyor ki Müslüman Ülkeler Tasarruf yapıyor Emperyalist Ülkeler kaynakları hoyratça tüketiyor sonra ekolojik sistem bozuldu Nükleer yapmayın Kanal İstanbul yapmayın siz sanayileşmeyin diyorlar içimizdeki trollerde çevreci eylemlerle Emperyalizme hizmet ediyorlar.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23