• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Varank'tan uzay açıklaması: 'Uzaya gidecek vatandaşımız...'

Bakan Varank, "Uzaya vatandaşını gönderen sayılı ülkeler arasında yerimizi almış olacağız. Cumhurbaşkanımız projeyi duyurduktan sonra oluşan ilgiden ziyadesiyle memnunum. Ben şartları sağlayan herkesi uzay yolculuğu için başvurmaya davet ediyorum. Uzaya gidecek vatandaşımız, gençlerimize bir rol model olacak" dedi.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

fizikçi

uzaya gitmeden önce sitenizi adam akıllı yapın başvuru yapmak bu kadar mı zor olur. ekranların donduğu saçma bir site...
  • 4 Yıl Önce

Okur

Her kesi başvurmaya davet ediyor. Ama gidecek bir kişi evet tek bir kişi. Birmilyon kişi başvurmuş olsa kim gidecek. Zaten gidecek olan liyakata, kariyere, eğitime bağlı olarak mı seçilecek ki? AKP ye yakın, torpili yüksek birini göndereceksiniz. O zamn bu davet niye
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

ne manyak sacmalamissin okur, hindistan bunlarin hepsini halleti ve öyle gitti uzaya yani :D. lan biraz beyninizi kullanarak elestiri yapin.
  • 4 Yıl Önce

SAYIN varanı siz gitseniz.....

Ben toplumun yarıdan cok fazlasının sizin uzaya gitmenize, orada uzun yıllar test ve deneyler yapmanızı destekleyeceğine inanıyorum......hatta SAYIN içişleri bakanını da götürürseniz destek oranınız daha da artacaktır...cunku oda çok araştırmacı ruhlu yapıya sahip....
  • 4 Yıl Önce

Okur

Belki bir asır sonra Türkiye uzaya gidebilir. Şu an imkansız gözüküyor. Teknoloji az veya yeterli değil, finansman da yok sayılır. Gıda (yağ ) meselesini henüz halledemedi. Biz avanakları sevindirmek için iyi malzeme bu.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23