• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kaçış başladı! Operasyonu öğrenen teröristler tabanları yağladı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Suriye'nin kuzeyindeki teröristleri hedef alan'Bir gece ansızın gelebiliriz' mesajı sonrası, PKK mevzilerinin boş kaldığı tespit edildi.

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Sako

Kalbimizde okadar leke var ,onlar nasıl çıkar diye uğraşmanız gerekirken , düştüğümü derde bakarmisin?
  • 4 Yıl Önce

Konyalı Hüseyın KARADAĞ

İyide kardeşim böyle bağıra çağıra günler öncesinden ilan ederekmi olur bu işler.Eee kaçmışlar.Kaçarlar tabi.Davulla zurnayla gireceğini söylersen kaçarlar tabi.
  • 4 Yıl Önce

samimi

Operasyon başlamış anladığımız kadarıyla...Allah yâr ve yardımcınız olsun...ayaklarınıza daş değmesin...attığını kurşun hedefin kalbine değsin...temizleniyor demek başladığını gösteriyor... dualarımız sizinle...
  • 4 Yıl Önce

Kimden Öğrenmişler

O kadar da gizli yürütüyorduk.
  • 4 Yıl Önce

Adnan korkmaz

Neden her zaman davul zurna ile harekatı haber veriyoruz. Biz kendi işimizi zorlaştırıyoruz. Şimdi terör örgütü her yere mayın tuzakladı ve çekildi. Askerimize yazık değil mi
  • 4 Yıl Önce

Aralarında...

İHA/SİHA Sezgin ve KK var mı ? Aralarında olurlarsa da şaşırmayalım. Kaçmak , sıvışmak , tüymek konusunda bu beyler epey ileridir.
  • 4 Yıl Önce

HİZİPSAVAR

ilk ses 7 li ortaklardan gelir toplanır bildiri yayınlarlar. hdpkk ve chp açıktan destekveriyor mero hanım küçük enişte ve BEBEcan da seyrediyor.  
  • 4 Yıl Önce

Kaçın , kaçın.

Bombalar , mermiler geliyor. Kadın kılığına girmeniz size fayda sağlamaz. Tek çare çöl faresi gibi tüymeniz.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23