• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Lanetle anıyorum

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan "Yassıada Mahkemesi Yargılanıyor" programında açıklamalarda bulundu. Erdoğan "İsimleri milletimizin hafızasına şehit olarak yazılan Menderes, Polatkan ve Zorlu'yu rahmetle yad ediyorum. Düzmece mahkemelerle bu yeri utanç ve zulüm adasına çevirenleri de burada lanetle anıyorum." ifadelerini kullandı.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Dallı

REİSİM DEMOKRASİLERDE BİR PARTİNİN BNKASI MI OLUR. 
  • 4 Yıl Önce

can

darbeci albayi rahmetle anmak ile olmuyor tam kinama
  • 4 Yıl Önce

ihtiyar

Reisim Allah tan dileğim benim ömrümden alsın sana versin.yeterki sabret ve yılma bu ülke kıyamete kadar Allahın izniyle sen ve senin gibi çalışanların sayesinde yaşayacak.pislikler yok olana kadar yola devam.
  • 4 Yıl Önce

Ayşe Arlı

Menderesi asan zihniyet, bu gün Reisi asacakmış. Reisi kimseye yedirmeyiz. O bir dünya lideridir. Allahu Ekber...
  • 4 Yıl Önce

süleyman

fetö davalarının görüldüğü mahkemelerin yassıada mahkemelerinden bir yok
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23