• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İzmir’de İslâm düşmanları yine camilerimize saldırdı

Salgından dolayı camilerin ibadete kapalı olmasını fırsat bilen İslâm düşmanları ard arda camilerin merkezi ses sistemlerine sızıp hoparlörlerden müzik çalmıştı. İlk olarak 20 Mayıs 2020 tarihinde İzmir’in çeşitli yerlerinde İtalyan devrim müziği olarak bilinen ‘Çav Bella’ marşı çalındı. Ardından 21 Mayıs 2020 tarihinde Bornova ve Bayraklı ilçelerinde Selda Bağcan şarkıları çalındı. Gerçekleşen saldırıların ardından Diyanet’in merkezi ezan sistemden vazgeçilmesi tavsiyesinin ardından İl Müftülüğü merkezi sistemi uygulamasına geçici bir süreyle son vermişti.

3 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

MURAT

KESİNLİKLE MERKEZİ SİSTEME SON VERİLMELİDİR HER CAMİ EZANI KENDİ OKUMALIDIR ÇOK KOLAY ÇÖZÜM
  • 4 Yıl Önce

432

hep yunan avrupa göçmenleri kışkırtmıştır veya kendşleri yapmıştır o bölgeye istihbara ajanlığı yönünde çok dikkat etmek lazım akit özellikle bu yaz tatil kılıfı altında onları mite söyleyin orda fıor dolaşsın gece gündüz sonuçta nato karargahıo izmirde
  • 4 Yıl Önce

ahmet

merkezi sisteme zaten sıcak değildik,şimdi zararlarına şahit oluyoruz,neden tekelcilik yapıyoruz,bırakın her camii kendini özgürce ifade etsin,bahçedeki meyve çeşitliliğinden kimse rahatsız olmaz...
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23