• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

ABD çirkin yüzünü gösterdi! İstediğimiz olmuyorsa Türkiye'yi NATO'dan atalım

Finlandiya ve İsveç'ten terörle arasına mesafe koymasını isteyen Türkiye'ye karşı algı operasyonu başlatıldı. ABD merkezli National Review dergisinde yayımlanan, "Türkiye'yi NATO'dan atma vakti" başlıklı yazıda askeri ittifakın ikinci büyük ordusuyla ilgili skandal ifadeler kullanıldı.

68 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

OMUT

Bunlar Bu gibi oyunlar için CHP'yi iktidarda görmek istiyorlar CHP rezil bir partidir ktidara gelirse Amerika ile İngiltere ile istediği gibi davranacaklardır zaten bunun için CHP iktidara getirmek istiyorlar istediklerini yaptırma Allah'ın izni ve keremiyle Siz bunları görmeyeceksiniz ve biz kendimiz gün gelir çıkmasını biliriz ve Asya ve ortadoğu ve bütün dünyanın başka ülkeleriyle NATO gibi bir askeri boluk çok yakında korulqcaktır inşallah.
  • 4 Yıl Önce

ufuk

yalvarıyoruz ne olur atmayın bız natosuz yapamayız
  • 4 Yıl Önce

Nedim

Çıkalım onlar birbirini yerken ates bize değmesin.iclerinde olmayalım.
  • 4 Yıl Önce

Bozok

Keşke çıksak.
  • 4 Yıl Önce

Hurturk

Bunlar bunamislar son hazin cirpinislari
  • 4 Yıl Önce

Ufuk

Nato koskoca bir yalandi zaten bagimsiz turkiye icin natofan cikmak sart...
  • 4 Yıl Önce

mustafa

incirlik üssünüde alın gidin kafirler yeter artık müslümanların kanını emdiğiniz ALLAH kafirleri yok edecek inşaallah uyanma vakti
  • 4 Yıl Önce

Feray lord

Sen kimsin ki? Türkiyeyi Natodan atacan. Atarsan at. Sonucuna katlanırsın. Artık yeter. Dolar 100 tl olacaksa da olsun. Türkiye halkı, istiklal Harbinde nasıl birlik ve neraber oldu, yine olur. Sıkarsa At.
  • 4 Yıl Önce

Diken

Ahhhhh keşke atsanız da yolumuza baksak ne yapacağımızı bilsek
  • 4 Yıl Önce

Korkut

Istedigi olmuyirsa natodan atacakmis.Bunak sapik alcak herif.Turkiye natonu basina calsin.Al senin olsun .ben olsam bir dk .durmam.Ziru gordunmu tabani yaglsrsin bunak burasi Irak afganistan Suriye degildir.Haddini bil bunak
  • 4 Yıl Önce

ramses

eşeğin aklına karpuz kabuğu düşürme tarzı haberleri kaale almıyorum işim olmaz!
  • 4 Yıl Önce

Basri hashas

Yıllardır ülkemize kendi yetiştirip gönderdiklerini ile her istediğinizi yaptınız artık bitti sizin savundukalariniz açlığa yokluğa ve savaşa dayanamaz ancak biz dayandigimiz gibi dizede DAYATİRİZ artık yeter haddinizi bilin topunuz gelin hodri meydan
  • 4 Yıl Önce

Hayrettin HATUNOĞLU

Türkiye Nato'dan neden ayrılmıyor anlamakta güçlük çekiyorum. ABD Nato'yu, Nato da bizi kullanıyor. ABD bütün pis işlerini bize Nato'yu kullanarak yaptırıyor. Bizim Kore'de, Afganistan'da ne işimiz vardı?
  • 4 Yıl Önce

ahmet akdemir

nato adına operasyonlarada artık bunak bideni gönderirsiniz olur biter.
  • 4 Yıl Önce

Gültekin

Oh, oh, oh iyi, iyi, iyi, güzel, güzel, güzel; bize ne olur böylesi bir iyilik yapsalar da İSLAM BİRLİĞİNİ KURSAK.
  • 4 Yıl Önce

Şeref Kazan

Daha iyi ya Kurtuluruz melanetlerden
  • 4 Yıl Önce

Selim

Adi PKK destekçisi Amerika. Bu NATO ülkeleri Asya ve Avrupa kıtasında bu şerefsiz Amerika'nın ne işi var NATO da. Esas siz s.......r olun çıkın
  • 4 Yıl Önce

Serdar

At ulan zaten istemiyoruz. Atmazsan şerrreeefsizsin.Atarsan SANA MUZ VERİCEM BANANA JOE ( MUZCU JOE )
  • 4 Yıl Önce

tuncay kahveci

Ben buradan REİSİMİZE sesleniyorum ŞEYH NAZIMI KIBRİSİ HAZRETLERİNİN videolarını izlesinler ben pandemi döneminde hep izledim RESMEN bu ve ilerideki olacakları ALLAH cc izniyle sölüyor kendinden birşey katmadan BİZE BİLDİRİLEN TALİMATA GÖRE diye hep bahsediyor İKİ KAFİR devletin savaşacağını birbirlrini bu savaşta çok kıracaklarını bu savaştan sonra avrupa devletlerinin TÜRKİYEYE VE RUSYAYA savaş açacağını TÜRKİYENİN RUSYA TARAFINA geçeceğini TÜRKİYE doğuda savaşırken YUNANİSTANIN TÜRKİYEYE saldıracağını bunu üzerine TÜRKİYE bütün gücüyle YUNANİSTANA hucum edeceğini bu arada bu boşlukta RUSYANIN YARARLANIP BOĞAZLARI tutacağını bir müddet boğazların idaresini elinde tutacağını ondan sonra tekrar TÜRKİYEYE devrediceğini ve daha sonra BÜYÜK SAVAŞ HADİSİ ŞERİFDE PEYGAMBER EFENDİMİZİN BAHSETTİĞİ ARMEGEDON savaşının başlayacağını bu savaşta galip olarak TÜRKİYENİN ÇIKACAĞINI MEHDİ azamın devrinin başlayacağını bildiriyor çok yakın bu günler uyanık olalım BİR OLALIM DİRİ OLALIMMMM
  • 4 Yıl Önce

asya

Natoya hayır avrasyaya evet!
  • 4 Yıl Önce

deniz HAN

BÜYÜCÜ ŞEYTANLARA BENZİYOR BİDENİN FOTOGRAFI NE GÖRÜNMEYEN KİŞİLERE SELAM VEREN HALİN BİDEN ALGI YARATIYOR SAHTEKAR UZAY HAKKINDA YORUM YAPIN HEMEN UZAYLI İLE MUHATAP OLAN ABD GÖRÜRSÜNÜZ SAHTEKARLAR SUBLİMAL MESAJLARINIZ İŞE YARAMIYOR ARTIK BİDEN ABD ERİYORSUN GÜMLEME GELİYOR ÇOK YAKIN ZAMANDA İÇ KARIŞIKLIK BEKLİYOR HER AN GÜMLEYECEK ABD SIKI TUTUNUN ABD GEMİSİ BATIYOR SON ÇIRPINIŞLAR AHHHH ONLARA ÜZÜCÜ BİR HABER VEREYİM ANKA KUŞU HAVALANDI ARTIK KÜLLERİNDEN DOĞDU GÖKYÜZÜNDE ATEŞ SAÇIYOR ANKA KUŞU HAVALANDIYSA ABD BİTTİ DEMEKTİR SON BAŞKAN BİDEN
  • 4 Yıl Önce

erkan

... atarsınız . biz hukuken kurucu devletlerden biriyiz. diyelim öyle bir şey oldu, natonun tüm sırları ve nükleer başlıkları bizde
  • 4 Yıl Önce

Nostalji

abd nına dedıgı olur sonucta e Turkıey bır sekılde ıkna edılır.Yoksa gercekten NAtodan atılma vaktı gelmıs demektır. Yazıdan anladığım b udur
  • 4 Yıl Önce

Nostalji

bence ABd haklı. hem Natoda olacaksınız hemde Rus tehtıdıne karşı Natonun guclenemsıne ve gelışmesıne engel olacaksınız.Bu bır celıskıdır ve olmaz.Doğrusu Turkıyenın derhal NAtodan cıkarılması olmaldırı. Turkıey yanszı olmaz ya NATOdan ayrılmalı yada RUSYA ısıne gelen ,ondan yana bir tavır koymamalıdır. Turkıye kendıne olan guvenı Nato ulkelerı nezdınde sasrmıs bulunmkatdır.
  • 4 Yıl Önce

Yasin

Alın akp Li Amerikan cılar çok bayıldığınız Amerika sizin olsun Yaşasın Denizler-Mahirler
  • 4 Yıl Önce

Gafar

Yeniakit daima siksndal yayın yapiyor onlarda bir sefer sıkandal olsun.
  • 4 Yıl Önce

mümtaz

türkiye nato dan çıkar ortalık ayağa kalkar sonrasında rusya avrupayı yıkıp gider. türkiye nin ayrılması-na kötü diye bakanlar bunun bir avantaj olduğunu sonra anlar.
  • 4 Yıl Önce

abdulbaki gül

nato denilen ne boksa durmamız hata köpeklerle aslan bir yerde zaten olmaz hele çakallarla asla bence çıkalım
  • 4 Yıl Önce

İnternational Siyasi Analist

Aslında Türkiye için ortam mükemmel. Rusya eli kolu bağlanmış, Türkiye ne derse kabul etmeye mahkum.
  • 4 Yıl Önce

LEVENT GÜZEL

Bazıları düşünmeden yazmış “çıkalım NATO’dan” diye. Çıkalım da Rusya saldırsın di mi? Biraz akıl biraz izan. Bu Rusya bizden boğazları istememiş miydi? Unuttunuz mu?
  • 4 Yıl Önce

osman

tabi aldiniz alicanizi kozmik odayi patlattiniz askern pilanini ogrendinniz simdi natodan cikartip yunanistanla bir oluo saldircaniz yunan nato ulkesi kalcak demi kozmik odayi patlatip size hizmet enenlerin allah belasini versin
  • 4 Yıl Önce

...

why not?
  • 4 Yıl Önce

memleketim

cumhur ittifakı devam..ülkemizin sigortası..
  • 4 Yıl Önce

Zeynel

Demek ki neymiş abd ve ab terörist devletler topluluğuymuş.biz biliyoduk amma şimdi açıktan söhlüyorlar.pkk biflişk devletleri yazıklar olsun size ve içerdeki piyonlarınıza
  • 4 Yıl Önce

kimler kıvıracak bakalım

ne kadar güzel olur herhalde kahrolsun abd  
  • 4 Yıl Önce

Şeyh Şamil

Zaten Nato Türkler için bir tehdit hâline geldi. Onların atmasını bırakın biz terk edelim. Ne halleri varsa görsünler. Hiç birinde savaş ruhu yok
  • 4 Yıl Önce

Mehmet demircan

Türkiye kaç yılında batıya girdi İsveç ve Finlandiya 2022 de müracaat ediyor kuyrukları kıskaca girince ve korku uykularını kaçırınca yalvarmaya başladılar NATO'nun basindaki zatlaar bunu hicmi dusunmiyomusunuz demek oluyor ki Ukrayna savaşı olmasaydı yine müracaat yapmiyacaklardii bine perhiz bune lahana turşusu uhaaaahhaaa
  • 4 Yıl Önce

Mustafaoglu

Terörü kaynaginda kurutmak lazim
  • 4 Yıl Önce

Yaşamak güzel

Ah be keşke nato denilen Hristiyan ve Yahudi toplamalarindan kurtulsak
  • 4 Yıl Önce

Bozok

Bence Türkiye natodan kendisi çıjmalı amerikanın olduğu yerde huzur olmaz kan olur. Boşaltsınlar İncirlik teki terör üssünü. Belki Türkiye de huzur olur. Bu kan emiciler nerede iç karışıklık var oradalar.
  • 4 Yıl Önce

şamil

NATO DA çıkarmassanız alçak oğlu alçaksınız hey ABD dünya sende bıktı emdiğin kan yapdığın zulüm yetti artık biz ölürüz ŞEHİD senide CAHANNEME GÖNDERİRİZ YA BİZİM RABBIMIZ VAR ya senin neyin
  • 4 Yıl Önce

emekli

hah şimdi nato ve ab meraklıları, olanlar hoşunuza gidiyormu, baştan beri bu hainlerin arasına girmek hata idi.
  • 4 Yıl Önce

hatırla

öyle demekle olmuyor bay bidon Nato alıp korede kullandıktan sonra işinize gelmeyince çıkartalım demekle olmuyor önce dinleyeceksin nato ülkelerinin iç işlerine müdahele etmeyeceksin ve düşmanlarına sizin yaptığınız gibi silah göndermeyeceksin ondan sonra karar vereceksin YADA biz hristiyan birliği olduğumuzdan açık seçik türkiyeyi istemiyoruz diyeceksin sizin ne olduğunuzu göreceğiz
  • 4 Yıl Önce

Davos

Çirkin yüz...Global Çetenin ABD şubesi. Amerika'dada Doğal-Normal her şeye karşılar. Karşılarına çıkanı itibarsızlaştırıp, yok ediyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Dallı

ÇOKK İYİ OLUR.HİÇ DEĞİLSE YILLARCA DEVAM EDEN DOĞU JANDARMALIĞINDAN KURTULUP ÖNÜMÜZE BAKARIZ MİLLİ OLARAK.
  • 4 Yıl Önce

MEHMET DEMIRCI

rus ayısının rus faresi olduğu gün yüzüne çıktı , amerikanın boy aynasınıda kırdığımızda rus faresinden daha küçük olduğunuda gösteririz merak etmesinler... bu keferenin kaçı azraili kovalama cesareti gösterebilir ?
  • 4 Yıl Önce

KÖLE

NATO senin babanın malı mı?!
  • 4 Yıl Önce

MÜRÜVET

Zaten bizim ülkemize zarar veren teröristlere yardım eden ülkeden ne beklenir.
  • 4 Yıl Önce

mmm

abd ye zaten güvenilmez Bizlerle birlik olmak isteyen Türk ve Müslüman ülkelerden oluşan güç kuralım
  • 4 Yıl Önce

mehmets soylu

bencede doğrusu natoya dair ülkemde ne varsa iğneden ipliğe atalım, nato içimize sokulmuş düşmantır, açık gizli ne kadar unsuru varsa denize dökelim yunana sürelim natoyu
  • 4 Yıl Önce

ADİL

DOMUZ PİSLİĞİ BLÖF YAPMA SNEDE O YÜREK YOK ÇÜNKÜ TÜRKİYE BÜYÜDÜ ÇİN BÜYÜDÜ RUSYA BÜYÜDÜ HİNDİSTAN BÜYÜDÜ PAKİSTAN BÜYÜDÜ AFGANİSTAN BÜYÜDÜ KISACASI DÜNYA BÜYÜDÜ ONUN İÇİN AFGANİSTANDAN PAÇAYI ZOR TOPLAYIP KAÇTIN SIKIYORSA YAP YEMEZ YAVRUM SEN TÜRKİYEME MAHKUMSUN BUNDAN SONRA BİZİM DEDİĞİMİZ OLACAK İNŞALLAH
  • 4 Yıl Önce

Bozkurt

Şerefsizler, Türkiye'nin sizin Nato'nuza ihtiyacı yok. Bizde nükleer güce ulaşırız. Sizde yeniden tir tir titrersiniz..
  • 4 Yıl Önce

Türkiye ve nato

Türkiye NATO dan ayrılsa çöker bu NATO çünkü, Türkiye 2ci büyük devlet askerî alanda, biz o zaman ya Rusya'ya yada Çin'e yaklaşmak zorunda kalacağız buda ABD hiç işine gelmez kayıp eder, onun için bunların hepsi boş laf, Türkiye NATO dan atılamaz.
  • 4 Yıl Önce

keçili71

atmazsanız şerefsizsiniz.
  • 4 Yıl Önce

halil

Ne duruyorsun rezil ABD!?!?!?!? Çıkarsana nato dan ..tün yetiyorsa. Sen kendini eski ABD, Türkiye'yi de eski Türkiye zannediyorsun öyle mi? Sonun geldi. İşte sorun da tam burada. Görünen sonunu, bitişini geciktirme oyunun oynuyorsun. Ki bunu da beceremiyorsun.Bu işi üçüncü dünya savaşı halleder. Bu işi Mehdi Resül halleder. Bu arada ABD hallolur. Az sabır.
  • 4 Yıl Önce

Mahmut Şahin

Bizde gazetelerimizde tehdit savuralim! Natodan çıkarsak NATO mu kalır diye!
  • 4 Yıl Önce

fuat

turkiye nin cok seyindeydi zaten , nato oyununu sanki bilmeyen yok !!!
  • 4 Yıl Önce

şükrü Onuk

türkiye natoda korunma değil koruma pozisyonunda, natoya korunma amaçlı girecekler koruma pozisyonundaki devletlere bunun bedelini ödemeliler,biz ne diye üstelik terörü besleyen isveçi ve finlandiya yı koruyalım ,türkiye teröre karşı net pozisyon alın dediğinde alttan almaları can sıkıcı.
  • 4 Yıl Önce

VATANSEVER

YOK MU BİR BABAYİĞİT ABD ÜSLERİNİ KAPATACAK...YOK! ÇÜNKÜ ABD BİR TÜKÜRÜR PİR TÜKÜRÜR! KORKU BÖYLE BİRŞEY İŞTE!
  • 4 Yıl Önce

976

Cikarmassaz namert na....larsiz
  • 4 Yıl Önce

Doğrucu Davut

Bunu iki tarafta istemez. Keşke olsa
  • 4 Yıl Önce

Mikail okuroğlu gemlik .

Hasiyetsizler ş......'ler bir yaptıklarınızın güncel olarak tazminatını ödeyin ihtilalleriniz kore yi 16 ların 35 leri çaldıklarınızı canlarımızın 1.dünya şavaşında 2. dünya şavaşında verdiginiz zararları maddi manevi ödeyin düşünürüz.......kendinin 11 eylülün dünyanın katil vanpirleri insanlıktan nasibini almamış hainler vede içerdeki ........beraber defolun ...!!!???.
  • 4 Yıl Önce

ali

haydut abd-ingilizin soykirima ugratarak topraklarini gaspettigi ONURLU DURUST MAZLUM MAGDUR KIZILDERILI COKTAN TESHISI KOYMUSTU: " BATILI Beyaz adamlar CATAL DILLI!!!"
  • 4 Yıl Önce

asya

Natoya muhtaç değiliz.15 temmuz hain darbeden sonra avrasya ittifakına yöneldik sayın petinçek in başarısı.natoya hayır diyoruz.natodan biz çikalim .hadi reis rus ve çin ile güçlenelim korkma arkandayiz.
  • 4 Yıl Önce

Egeli

Atın bizde Turan birliğini kuruyoruz siz kaybedersiniz
  • 4 Yıl Önce

Atmazsanız i...siniz

Attığınız gün rusya ya kapıları açarız.
  • 4 Yıl Önce

RI

Terörle araya mesafe koymak nekadar zorlarına gidiyor...! Bu durumda terörün kaynağının kim olduğu anlaşılmıyormu?
  • 4 Yıl Önce

veli

Başınıza çalın natonuzu haçlılar.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23