• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Deliller Kadıköy’deki rüşvet ağının elebaşı zabıta amirini bayılttı: Bana bir şeyler oluyor!

Kadıköy’deki rüşvet ağının elebaşı Zabıta Amiri Abdülkadir K.’nın suçlamaları reddettiği sorgusunda kamera kayıtları, telefon tapeleri ve fiziki takip görüntüleri önüne konulunca “Bana bir şeyler oluyor” diyerek bayıldığı öğrenildi. İstanbul merkezli 5 ildeki rüşvet soruşturmasında 194 kişi gözaltına alındı. Firari 30 kişi aranırken, gözaltındaki şüphelilerden bazıları ise itirafçı oldu.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

samimi

Rüşvet almak ve vermek çok kötüdür... İğrenç bir iştir...insanı küçük düşürür...badkadina boyun eğdirir... Allah'tan başkasına boyun eğilmez...insanlik şerefini ayak altına verir...Allah ıslah etsin...
  • 4 Yıl Önce

Nuri

Chp'li belediye ise şaşırmak mümkün değil. Bu onların RUTİNİ...
  • 4 Yıl Önce

099

hiiicde şaşırmadım. çünkü nerde cu ha pa varsa eseledikce pislik fiskirir.
  • 4 Yıl Önce

Kul Ahmet

CHP... Belediyecilik......Söz vermek..... Tam tersini yapmak.....Rüşvet......Delil, belge......Sonuç.... Kütedek bayılmak.Biraz daha delil belge olmak, kalp hepten sekteye uğramak, var olmak CHP'li zabıta amiri atteeee olmak öbür tarafa gitmek.
  • 4 Yıl Önce

Diğerlerinede...

Güzel bir çalışma olmuş, polisin eline sağlık. Ancak sadece CHP li belediyelerle sınırlı olmasın. Diğer Partili belediyelere de bir el atılsın lütfen.
  • 4 Yıl Önce

NOLMUŞ Kİ NORMAL ŞEYLER

Bunların genelde yaptığı şeyler. Belediye çalışanları elindeki fırsatı ve gücü kullanmış. CEHENNEMEDE ZÜMERA İNŞALLAH. Haramın binası da hayrı da olmaz. Hani şeriat olsa
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23