• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Erdoğan'ın sözleri İskandinav medyasını salladı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın "İsveç ve Finlandiya ile ilgili gelişmeleri takip ediyoruz ama olumlu düşünce içinde değiliz" yorumlarının ardından açıklamalar, İskandinav basınında "Son dakika: Türkiye İsveç'in NATO'ya katılmasını istemiyor" şeklinde servis edildi.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ersan

merak etmeyin katilirlar
  • 4 Yıl Önce

deniz HAN

DOĞRU BİR KARAR KESİNLİKLE VETO EDİLSİNLER İSVEÇ BİLİYORSUNUZ BENİM DİNİME KURANI KERİME SAYGISIZLIK YAPTI BUNU HİÇ UNUTMAYIN ASLA İSVEÇ NATOYA GİRMEYECEK HEMDE RUSLAR YESİN İSVEÇİ AFİYET OLSUN PUTİN YE İSVEÇİ AMA AMA FİNLİLER KENDİNE GELSE APTALLAR DİL YAPISINI ARAŞTIRSA TÜRK OLDUKLARINI GÖRECEK NEYSE BUNLAR DERİN KONULAR
  • 4 Yıl Önce

SADIK KALAFAT

artik olmaz deyip arkasinda durmak lazim yillardir yaptiklari ulkemiz karsiti eylemlerden dolayi iki ulke vetoyu haketmis ve reis onlara kapiyi gostermis hadi iran i da alalim natoya irak suriye ve misir beraber oylayalim nato abd nin emrinde abd yi korumak icin kurulan bir orgut terorede dolayli olarak hizmet ediyor ve malesef bizde onlarla guya muttefikizoysa sangay 5 lisine girsek natoya vur bir tekme gitsin natodaki muttefikler bize hic samimi davranmadilar onlara guvenmemeliyiz selamlar
  • 4 Yıl Önce

Kemalettin Can

Evet Reis doğru söylemiş. O pislik ülkeleri engelleme imkanımız varsa bunu yapmalıyız.
  • 4 Yıl Önce

mutmain

Yunan, Natodan çıktıktan sonra tekrar girmek istedi, almadık...abd destekli 1980 darbesi bunun için yapıldı, darbeciler tekrar yunanı bedavaya Natoya aldı...Aynı şekilde İsrail'in nükleer bomba sahip olmasına Keneedy karşı çıkıyordu , suikastdan sonra hızlıca kongreden geçti sahip oldu....Abd karıştıcaktır ortalığı...
  • 4 Yıl Önce

Selim

Biz olmaz deyince olmuyorsa tamam ama onları almak için bizi çıkarırlarsa Rusya ile başbaşa kalırız
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Avrupada en azılı pkk destekçisi İskandinav ülkeleri. Türkiye kesinlikle bunların natoya girmesini veto etmeli. Dik duruş gerek. Yoksa bunlar çapulculara desteklerini artırarak sürdürürler.
  • 4 Yıl Önce

kayserili

israili OECD aldirp sonra onlardan kazik yedigimize benzer sonra
  • 4 Yıl Önce

Asabi

Yorum yazsak ne olacak. Yayınlamadıktan sonra. Görüşüne göre yayın var sizde
  • 4 Yıl Önce

Neron11

NATO demek ABD demek ABD ne derse o olur, bunu erdoğanda biliyor.
  • 4 Yıl Önce

kul

Reis işini bilir.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23