• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan: Olumlu düşünce içerisinde değiliz

İstanbul'da bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan cuma namazı sonrası basın mensuplarına açıklama yaptı. Erdoğan, "Finlandiya ve İsveç'in NATO ile ilgili açıklamalarını takip ediyoruz. Olumlu düşünce içerisinde değiliz." dedi.

3 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ers61

NATO konusundaki tutumu çok doğru buluyorum. Vaktiyle, Yunanistan'ı üyeliği konusundaki hatâyı tekrarlamamalıyız. İskandinav ülkeleri için Rusya'yı karşımıza almak akıllıca değil.
  • 4 Yıl Önce

@@@

Cumhurbaşkanıından Flaş sözler ne demek? Cumhurbaşkanı konuşurken fotoğraf makinesindeki flaş patlamasıyla patlayan ışık gibi ışıkmı çıkıyor ağzından? Cumhurbaşkanından açıklamalar diye bir başlık daha iyi olurdu. Flaş ne ya ?
  • 4 Yıl Önce

Taraflı

Cuma çıkışında ceHApe demedi mi? Bay Kemal demedi mi? Hayırdır inşallah..
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23