• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

AK Partili vekiller seçmenin nabzını tuttu! İşte seçmenin şikayetleri…

Ramazan ayı ve bayram boyunca seçim bölgelerinde seçmenlerle yakın temasta bulunan AK Parti milletvekilleri, seçmenlerin taleplerini genel merkeze bir rapor halinde tek tek aktardı. Yıllarca AK Parti’ye oy vermiş seçmenler, ekonomi başta olmak üzere, mülteciler ve EYT konusunda yoğun şikayetlerini dile getirdi.

47 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

eyt li rüştü

EYT YOKSA OY DA YOK VERMİYECEĞİM MHP SAYIN BAHÇELİ SEÇİMLERDEN ÖNCE YARDIMCI OLACAKTI 
  • 4 Yıl Önce

adalet

engelliler şuanda yetkili bayilerden araç alamıyor 450bin tl olan limitin acil yükselmesi lazım. bunu engelli vekile iletmemize rağmen çözüme kavuşmadı tam tersine engel teşkil etti....
  • 4 Yıl Önce

Hasan

aslinda hepsi birbiriyle alakali zincirleme sorunlar multecilere o kadar para harcamak yerine o para eytlilere verilse vatandas ekonomik darbogazdan daha az etkilenecekti, multeciler gelmemis olsa ulkenin vatandasi genci issiz kalmayacak yine bu krizden daha etkilenmemis olarak cikardik.
  • 4 Yıl Önce

Alï

Dar gelirlilerin durumu yorumuna katılıyorum. Suriyeli gitsin diyenlerin ülke gerçeklerini bilmediğini yakinen görüyorum. Erdemli de limon bahcesinde yerli halk pek çalışmak istemiyor. İnşaat hakeza. Sen ağa ben ağa bu ineği kim sağa. Kimse kk.oy vermez. Kararsız bence daha çok.
  • 4 Yıl Önce

EYT

Akp millet vekilleri ve akp belediye başkanı yanılıpda ANKARA altındağ da ulubey önder mah. gelseler gelsinler de pislikleri görsünler eserlerini ŞAM HALEB gelsinler 2023 ALTINDAĞ lı olarak sandıkta hesabını vereceğiz varsa yoksa akp.nin öz vatandaşı suriyeli türk milletinin milyar dolarlarımızı yediler zehir zıkkım olsun haram olsun türk milleti besliyor tosuncukları türk halkı olarak istemiyoruz istemiyoruz istemiyoruz istemiyoruz. Nokta
  • 4 Yıl Önce

Yusuf

Bu EYT lileri küçümsemeyin her bir EYT li = 4 kişi olarak hesaplanmalı çünkü bir hanede bir eytli üç de eşi ve çocukları oy kullanacak. Onun için küçümsemeyin.
  • 4 Yıl Önce

Demekki neymis

Seçim tehlikesi olmasa akp etkileri gale almayacak. Hepinizin donunu göreceğiz Insallah
  • 4 Yıl Önce

Ahmet Emin Ordu

Satanist, Pagan, Kabala Zihniyeti Sahibi Yahudi Milleti; herkesin cebine her ay 1 000 USD. koysa; neleri veririz ve nelerden feragat ederiz? Merak ediyoruz. Anlayana, tabii.
  • 4 Yıl Önce

Ahmet Emin Ordu

Bismillâh. Es Selâmû Aleykûm ve Rahmetûllâhi ve Berâkâtûh. Millet'in derdi, tasası midesi ve nihayetinde, bağırsakları!.. Ahlâk, edep, aile, evlâd, eğitim, .., mühim değil!.. 
  • 4 Yıl Önce

Akit

Ben kendi bölgemde halk ile temas halinde olan birtane akp vekili görmedim sadece dostlar alışverişte görsün diye yandaş esnafı ziyaret ediyorlar. 
  • 4 Yıl Önce

Gökyüzü

Ülkemizde düzenlenen boğa ve deve güreşleri artık kaldırılmalı. Yazık hayvancaazlara da. Çocuklarımız için olumsuz oluyor.  
  • 4 Yıl Önce

Es es

Ak parti eskişehire hiç önem vermiyor. Burada varlarmı yoklar mı belli değil. Vekiller dahil buradaki teşkilatlar maalesef çalışmıyor. Toplumda napsın oy verdiği partisi yanında olmayınca haliyle demoralize oluyor. Eskişehir kalkınmayı hizmeti hak ediyor ama çaba yok sayın cumhurbaşkanımız bunları görmeli.
  • 4 Yıl Önce

Sokak güvenliği

Ülkenin dört bir yanında başı boş sokak köpekleri varlığı devam ediyor  
  • 4 Yıl Önce

Okur okudu

İmamlara müezzin lere Bi çeki düzen verseniz
  • 4 Yıl Önce

Milli

Herşey ekonomi para pul değil şehidimizin bacısına küfür eden siyasetçi kılıklı küfürbaz vekil hala meclis de ve hala vekil hala maaş alıyor bu ve türevleri içinde artık devlet varlığını göstermeli milli değerler menfaatler dinimiz din büyüklerimiz korunmalı.
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Milyonlarca insan ama kadersel Bi şekilde sigortasız kalmış haliyle emeklilik hakkı alamıyor.  
  • 4 Yıl Önce

Ne zaman

Ne zaman adam oluruz. Siyasetçinin o pis ağzı ile konuşmayı bıraktığımızda.  
  • 4 Yıl Önce

Cemal

2000 den sonra sgk li emeklilere intibak hakkımızı versinler kur korumalı mevduatlara 3 ayda 40. 50 milyar para veriyorlar bize gelince para yok hakkımızı helal etmiyoruz  
  • 4 Yıl Önce

osmanlı kartalı

suriyeli göçmenler için suriyedeki dikta rejimi baskı altına alınmalı 
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Erdoğan ve hükümet yol,köprü yaparak seçimi kazanamayacağını er yada feç anlayacak, 20 yılda emeklinin kuşa dönen maaşları, eyt 'lileri, dar gelirlilerin yok sayan, emekli ikramiyesi ne üç kuruş zammı çok görüp suriyeliye milyonlarca ev yapmayı hedef sayan bir erdoğan asla kazanamayacak.
  • 4 Yıl Önce

yaşamak güzel

ne eyt si ya herkes sırasını bekleyecek.kanun ne ise o olmalı varmı öyle 40 lı yaşlarda emeklilik yazıktır bu vatan a
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Kimse kusura bakmasın EYT lilerden akp ye oy verenlerden kızıp başka partiye geçenler olacak bu kanun çıksada başka parti li olanlar üstüne para da versen akp ye oy vermezler adamlar davasına sahip çıkıyor çıkar için değil dava için çalışıyorlar iyi veya kötü durum bu Suriyeliler gitse iş tutacak eleman yok herkes masa başı il istiyor
  • 4 Yıl Önce

İsa

Biz hiç milletvekili göremedik pendikte
  • 4 Yıl Önce

halil [email protected]

Aslında en büyük sorun nüfus artış hızı ile istihdamın paralel gitmemesi.450 bin öğretmen yıllardır arama bekliyor ve hala emekli babalarının ekmeğiyle yaşıyor.Nüfusumuz 1.6 milyon artmış bu çok tehlikeli bir durum.Nerde öokluk orda pislik.Fransa yıllardır 55 milyonlarda ,İngiltere 65 milyonlarda,Avrupa ülkeleri 10-18 milyonlarda.Türkiye okumuş kaldırım mühendisleriyle doluyor.Bu çok büyük bir sorun ve tehlike.Anlayabilkende maalesef çok az akıllı var.
  • 4 Yıl Önce

Yusuf

Bir de süresiz sözleşmeli personel var çözüm bekleyen 8 yıldır.
  • 4 Yıl Önce

Yıldırım

Eyt çıksın Muhtarlığı kaldırın insanların huzurunu bozuyor.düşmanlığı arttırıyor.köylerde imamlar var resmi işleri onlar takip etsin
  • 4 Yıl Önce

Bal

Biz kendi başıımıza bu sorunu elbette çözemeyiz ama 'ortalama RAKAM' olarak tespit edilen şu: Her 12 saniyede bir bir çocuk sırf açlıktan vefat ediyor. Elhamdülillah bir müslüman olarak, bunu bilerek bu durumun karşışında duyarsız ve algısız
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

ekonomi sadece Türkiye’de değil Avrupa’da aynı zamanda zirve yapmış durumda bu küresel durumda bunu şu an hiç bir iktidar düzeltemez dünyada çark böyle dönüyor maalesef olan her zaman olduğu gibi halka oluyor
  • 4 Yıl Önce

Levent 51

Birakin gitsinker Türk olmayanlar sevinin bilhassa turkiye temizlenir Bü soyzuslardan
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Bu mülteciler şu an itibariyle Türkiye’nin ilk sıradaki sorunlarının başlada geliyor bu nereye kadar böyle devam edecek böyle devam ederse bizler kendi ülkemizde rahatsız olmaya başlandik yeter artık gitsinler bunlardan bize fayda yok biz millet olarak misafirliğimizi fazlasıyla yerine getirdik
  • 4 Yıl Önce

emekli

ssk emeklisi ve eski akp üyesi olarak ( üyelikten bu vurdumduymazlık sebebi ile istfa ettim) ben halimi soran hiç kimseyi görmedim, bu zatı muhteremler vatandaşın arasında dolaşacağına cesaret edemeyip kendi mahallelerindemi dolaşıyorlar, delikanlı iseler vatandaşın arasına girsinler ne kadar beceriksiz olduklarını duysunlar, öyle belli bir elit çevre içinde sıkışıp kaldılar, diğer partilerden hiç bir farkları kalmadı, hala 2023 diyorlar, kusura bakmasınlar artık ne bunlara nede başkasına oy vermem, gerçekten vatandaşını düşünen görmedikçe..
  • 4 Yıl Önce

En Önemlisi

Teşkilatlara yakın olsun da ne kadar beceriksiz ve kötü ilursa ilsun zihniyeti şikayetlerin ilk sırasında olmalıydı.
  • 4 Yıl Önce

Çözüm

Bunların çözümü Akp mi. Asla. Sorunu yaratan çözümü yaratamaz. Çözüm yaratabilmesi için, önce bunların sorun olduğunu kabul etmesi lazım. Kimi dinlesem. Ekonomi kötü diyen bir Akp li yok. Dünya böyle, dış güçler vs. Bu kafa ile olur mu. Olmaz
  • 4 Yıl Önce

DRSN

İLK MECLİSTEKİ VEKİLLERİ SAHNEYE SÜRSÜNLER ŞİMDİ VEKİLLER ÇOĞU NASIL OLSA BİRDAHA ADAY OLAMAM MANTIĞI İLE HAREKET EDİYOR MESELE ESKİ AİLE BAKANI KOCAELİ VEKİLİ GİDİP DP SİNDE KURUCU OLUYORSA BAŞKA BİR BAKANIN EŞİ KARISI ARACIĞI İLE İHALEDE CUKKA EDİYORSA BIRAKIN ŞU MEVCUT VEKİLLERİ SAHAYA İNMELERİ DAHA KÖTÜ MESELE ERZURUMDA BİRİNİ GÖSTERİN BANA BİR BELEDİYE BAŞKANININ YANLIŞLARINI DURDURAMIYORLAR ATANMALARINA YARDIMCI OLDUKLARI MÜDRÜLER FACEBOOK MAYMUNLUĞU İÇİN MAKAMINI KULLANARARAK ALTINDAKİ MÜDÜRLERİ SÜREKLİ TEHTİT EDİYORLAR HOŞ ONLARDA İPLEMİYOR AMA DAVA ADAMI OLMADIKALRINDAN İLERİYE DÖNÜK ZARARLARI OLUYOR
  • 4 Yıl Önce

İbrahim Alkılıç

Ben Manisa merkezde böyle bir nabız tutma görmedim, duymadım. Duyan varsa söylesin.
  • 4 Yıl Önce

rüştü

eyt yi çözerse ve çözeceğine inanıyoruz dar gelirli vatandaşa maaş konusunda destek verirse enflasyonu yener enerji sorununu fiyatları alta çekerse üretimi arttırıp bola döke refah ekonomisinden vatandaş yararlandı mı ?? yine kazanır elbette güzel işler oldu yollar köprüler barajlar yerli uydular sihalar ihalar savunma sanayi silahları devasa hastaneler amma amma alt kesimde ki insanları kucaklarsalar yine kazanır ne bileyim işte iyi niyetle yazdık babaaaaa
  • 4 Yıl Önce

Menderes akdağ

Cumhur ittifakı enflasyon,eyt,emekli ve memur zammını hallettsin 0/0 53 alır kimse yarışamaz zillet ittifakı yalla abd ye
  • 4 Yıl Önce

doğruya doğru

işsizlik , hayat pahalılığı sıkıntı. Millet feryad ediyor ama akit vb görmüyor duymuyor konuşmuyor. Ekmek 4.5 TL olacak bu hafta. Siz hala cehape ile eğlenin. Ayrıca sokakta akp li vekiller korkudan dolaşamıyor.Biz neden göremiyoruz onları
  • 4 Yıl Önce

Osmanmert

Seçimden önce değil 2022 de çözulmesini bekliyoruz.
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Birinci mesele pahalılık , kira ve ev fiyatları . Bu arada yabancıya mülk olsun toprak arsa asla satılmamalı . Üç kuruş dolar için olmaz bura İsviçre değil Türkiye düşmanı çok ilerde büyük problem çıkarır . Ak partili bazı m vekilleri Avrupa’da şöyle bizde böyle demeleri tepki çekiyor . Seçim yaklaştıkça büyük algı , yalan , iftira furyası hükümeti devirme planları var özellikle sosyal medyada bu daha çok var . Hükümet yaptığı hizmetleri anlatamıyor ve çabuk unutuluyor . Çiftçiye destek az değil ama yerine ulaşmıyor başka maksatlarda kullanılıyor bu açık önlenmeli . Maalesef haksız kullananlar çok . Sıkı kontrol olmalı . Gıda ihracatı kısıtlanmalı .
  • 4 Yıl Önce

Dadaş

Eyt lilerin oyu 5 milyonun üzerinde mhp yi barajı eyt geçirdi mhp seçim beyannamesine eyt yi ekledi sonra sırtını döndü. Şimdi anketlerde yüzde 10 olan mhp aslında yüzde 5 leri bile geçemeyecek akp de çok büyük kayıp yaşayacak. Bu oylar akp nin kemik oyu idi artık bu oylar meral hanıma kayacak iyi parti yüzde 16 18 bandında oy alacak. Seçim günü eyt lilerin bastırdıgınız sesi tüm sandıklara yansıyacak.
  • 4 Yıl Önce

TALAT

BEN EYT Lİ OLARAK 2019 A KADAR AKP VE MHP SAVUNUCUSU BİR SEÇMEN VEDE AKP ÜYESİYDİM 2019 DA İSTİFA ETTİM VE EYT LİLERE HAKARET BAZLI KONUŞMALAR OLUNCA. BİZİ BU ZAMANA KADAR DUYAN OLMADI VE BEN EVİMDE ÇOCUKLARIMA EYT MADURİYETİMDEN BAŞKA BİRŞEY ANLATAMADIM VE BU KUŞAK BAŞKA SİYASİ EĞİLİMLERE YÖNELDİ BENDE YENİDEN REFAH DİYORUM.
  • 4 Yıl Önce

Selami

Multeciler en buyuk sorun hepsi gidince rahatlyacagiz
  • 4 Yıl Önce

Mucit

AKP milletvekilleri kibirden bu şikayetler i nasıl görmüş Hayret
  • 4 Yıl Önce

ÖĞRETMEN

>Kardeşim, yalan konuşmayın; birinci önceliğimiz şu MÜLTECİLER'in tamamını gönderin. ikinci sorun AKARYAKIT (mazot,benzin,gaz, elektrik) zamları.
  • 4 Yıl Önce

Adam

Hayırdır demekki kimsenin umrunda değil zina ,içki ,kumar faiz , adaletsizlik Adalet sarayı velhasıl refah düzeyi en üst olsa ne olur Kurana aykırı bir duruş varken birde bu ülkenin çoğunlukla müslüman tabiki kimlikte öyle yazıyor
  • 4 Yıl Önce

Ferit

Akp yargı sistemine acil el atmalı türkiye bir suçlular cenneti oldu nasıl olsa ceza az alırım diye kimse yaptığı suçtan pişman olmuyor polis olaylara müdahil olmak istemiyor.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23