• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Akit'in manşeti Muharrem İnce'nin ayarını bozdu

Aktivist ve yazarların muhacirlere karşı olan görüşlerini manşetine taşıyan Akit Gazetesi'ne Memleket Partisi Genel Başkanı Muharrem İnce ahlaksızca saldırdı.

21 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Vatandaş

Yaw Muharrem, tarihi gerçekleri hiç bilmiyorsun. Mesela, benim ceddimin bir kısmı Bosna ilimizde savaştı şehit oldu. Hayatta kalan yaşlı, kadın ve çocukları toparlayıp getiren büyük dedemin babası ise Bosna'da ucu bucağı olmayan arazileri, çiftlikleri, evleri bırakıp geldi. O mülkleri sırplar, hırvatlar yağmalayıp üstüne oturdular. Nokta. Karşılıkmış, tapuymuş, becayişmiş, şaka mı yapıyorsun? Ceddim çalışıp, alın teri ile sıfırdan başlayıp yeniden hayat kurdu.
  • 4 Yıl Önce

Umut Özkan

Aynı mantıkla İstanbul daha fethedilmeden önce biz Suriye-Irak'taydık..:)
  • 4 Yıl Önce

ahmet akan

senin geldiğin Balkanlar da osmanlıya karşı top yekün savaş vardı suriye kiminle savaş ediyordu ki yıllardır müslüman halka vatandaşına katliyam yapan Esad,dan kaçıp türk milletine sığınmışlar. hadi diyelim senin sözün doğru toprak takası yaptık dedin suriyeli hangi toprağını takas etsin gelen suriyeliler mülteci. böyle siyaset olur mu bu milletten OY isteyeceksiniz bu kafayla mı
  • 4 Yıl Önce

kahrolsun cehapkk

tüm göçmenlerin mültecilerin ....
  • 4 Yıl Önce

Zafer

Akit Adamların bam teline dokunmuş
  • 4 Yıl Önce

Ülkenin yüzde sekseni bu fikirde

Bu insancıl değil ülkeyi mahfeden hain bir yaklaşım.
  • 4 Yıl Önce

Devran

Bu herif KK'nın gel, Muarrem'ini de, cehapenin kongresinde kendine verilen tuvalet bekçiliği görevini de sonuna kadar hak etmiştir.
  • 4 Yıl Önce

ilker

bir 1912 balkan muhaciri (selanik/serez) ailenin torunu olarak söylüyorum. akit in başlığı çok doğru çok adilane. selanik gibi k.suriye de yüzlerce yıl osmanlı hakimiyetinden sonra aynı şekilde elimizden gitti. oradan hemen hemen aynı şekilde can korkusu ile gelen bu insanların çoğu senin ırkından ve mezhebinden.  
  • 4 Yıl Önce

samimi

Suriye'deki in tapusu kendine bırakılsa zaten buraya gelmez... nasıl ki Yunanistan bir zamanlar bizim toprağımız ise .. Suriye'de bir zamanlar bizim toprağımızdı...oradaki insanların Türkiye'de akrabaları var...senin kadar ..benim kadar Türkiyeli... Suriye'den gelmiş...annesi tam bir Osmanlı kadını melez arkadaşım var... Mersin'e 30 yıl önce gelmişler... Halep'te mal varlıkları .. akrabaları duruyormuş...siz bir zamanlar Suriye'yi yok sayar... komşuluk ilişkileri dahî kurmazdınız...
  • 4 Yıl Önce

Gökhan

Tamam tamam herşeyin sahibi sizsiniz.Sen Selanikliysen ben değilim bundan sonra o oradaymış ta bu burdaymis işleri güçleri boş laf
  • 4 Yıl Önce

resat

tapuları bıraktık diye övünenler ,adalarıda aynı şekilde bırakmadılarmı, bunlara yenilgiler zafer diye yutturulmuş,ezberletilenleri tekrarlıyorlar yüz seneden beri,,
  • 4 Yıl Önce

sedat

Selçuklu Sultanı Alpaslan 1070 de Halep’de kendi alına hutbe okutmuştur. Demek ki Halep Selanik’ten önce Türkler tarafından ele geçirilmiş ve idare edilmiştir. Halep Selanik’den daha fazla Türk’tür.
  • 4 Yıl Önce

M.Ali Şahin

Osmanlı dan önce bizim bir devletimiz vardı hacı bunu unutmuş belliki Selçuklu imparatorluğu İstanbul dan ve Selanik ten önce Suriye toprakları bizimdi öncelik sırası yaptı ya hacı şimdi öncelik kimin oluyor bizde Makedonya dan geldik amadevlet bize çadır bile vermedi Selanik göçmenleri ayrıcalıklı tutuldu. Bunun nedenini de herkes bilir.
  • 4 Yıl Önce

Alkan

Akıl olmayınca neylesin fikir. Çalsın Abdurrahman oynasın Bekir. Herif bugün suriye topraklarının daha eskiden ataları tarafından idare edildiğinden haberi yok.
  • 4 Yıl Önce

sukru

Daha dün denilebilecek bir zamanda bulgaristan'dan yüzbinlerce insan geldi,tapumu getirdiler? İyice zırvalamış maarrem.
  • 4 Yıl Önce

zekiii

chp'den, adam çıkmaz, güven duyulmuyacak kişidir. muharrem. Bazen doğru söyler biraz daha farklıdır.
  • 4 Yıl Önce

Doğru...

Balkanlardan , Girit' ten gelenler mübadele sonucu Anadolu' ya getirilmiştir. Yani Anadolu ' da bulunan rumlar arazilerini , binalarını bırakıp gitmiştir. Aynı şekilde de Türkler oradaki arazi ve binalarını bırakmışlardır. Taraflar sadece taşınır mallarını satmışlardır. Sonra Balkanlardan gelen insanlar Türk ve mübadil ve sizin bahsettiğiniz insanlar yani İdlipliler ise Arap ve mültecidir. Lütfen Balkan insanlarını , Kafkas insanlarını ve Orta Asya insanlarını bu mülteciler ile mukayese etmeyin. Yanlış yapıyorsunuz.
  • 4 Yıl Önce

Yücel Acar

Halep sam hatay musul kerkuk nasıl bırakıldı ingilize
  • 4 Yıl Önce

Bal

"Suriye'den gelenler tapularını bize mi getirdi."  Peki Selanik'ten gelenlerin getirdiği tapu nerede??? Ve "İstanbul 1453'te bizim oldu" değil sayın İnce, "ALLAH ALLAH ALLAH" diyenlerin oldu ve Allah'ın izniyle ebediyen öyle kalacaktır. Hemde hadis-i şeref tescilli...
  • 4 Yıl Önce

Doğan Miraç

Ne alaka Muharrem bey, söylediğinizde mantık var mı?.. Biz ensarlıktan bahsediyoruz, sen; varlık, mal, mülk derdine düşmüşsün.. Sen chp değilsin, sen onlardan farklısın, yapma böyle sana yakışmıyor...
  • 4 Yıl Önce

HACI

Eeee. Suriye Osmanlı değilmiydi aklı evvel muharrem. Onlarda Osmanlı vatandaşı değilmiydi. Çok değil bu yüzyılın başlarında Suriye kimin toprağıydı. Cehalet kadar kötü bir şey yok
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23