• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sessiz İstila haa! Ümit Özdağ'ı yerin dibine sokan sözler

Yeni Akit Gazetesi Sorumlu Yazı İşleri Müdürü Ali İhsan Karahasanoğlu, Akit TV'de ekranlara gelen Manşetlerin Dili programında gözünü ırkçılıkla karartan Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ'ı yerin dibine sokan ifadeler kullandı.

48 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

SUAT

HERHANGİ BİR İLDE O İLİN EN BÜYÜK OKULUNUN OSMANLI ZAMANINDA YAPILDIĞINI GÖRMEYİP GALTASARAY LİSESİNE GİDİP ORADANDA İSTANBUL ÜNİVERSİTESİNDE OKUYUP OSMANLIYI CAHİLLİKLE ŞUÇLAMAK İÇİN AHMAK ÖTESİ BİR ŞEY OLMANIZ LAZIM  
  • 4 Yıl Önce

samimi

Sessiz istilâ Osmanlı'nın yıkılışı başladı...daha sonra bunu farkedenler oldu ama onlarda ingilizci diye ajan ilan edildi...devrim diye giydirdikleri ya dar geldi...ya geniş...niye olmuyor diye millete kılık kıyafet seçtiler...buna çağa ayak uydurmak dediler...oysa çağa ayak uydurmak bugün olduğu gibi Bayraktar TB 2 ile... çalışma ile...azim ve kararlılıkla..." bugün ölecek gibi ahirete... hiç ölmeyecek gibi dünyaya "çalışmakla olurdu... Onlar dîni gelişmenin önünde engel gördüler ( Meral Akşener in ders kitabı olarak okutacağı kitabda yazan şeyler)...aslında bir asır önce de Türkiye dünya lideriydi... Türkiye ve Türkler tüm zamanların dünya lideri oldu...bizimle başlayan ırk üstünlüğü...malum önce bizi kendi içimizde böldü... HDP nin özellikle azgınlaşması için bütün manevralar yapıldı... mesela Pervin buldanın kocası öldürüldü... Leyla Zana ya kendi dilinde yemin ettirmediler...bunu ak parti iktidara gelmeden bütün yavru yılanları besleye besleye... büyüte büyüte hazırlık yaptılar... başarılı olamadılar... Ve daha bunun gibi kaç türlü oyun ve manipülasyonları bu milletin üzerinde denediler...aynı şeyi Suriyeliler üzerinden içeride kendisini hâlâ Türkiye'nin sahibi gören ... ırk üzerinden Türkiye'yi ifsâd etmeye ...bölmeye .. kaos kargaşaya zemin hazırlamaya çalışan... bunlara alet olanlar affedilmez...Hele dünyada kartların tekrar karıldığı... Müslüman Türk dünyasının güçlendiği... ayağa kalkmak üzere olduğu şu dönemde...bu fitneler bertaraf edilmelidir... Allah yâr ve yardımcımız olsun...la ğalibe illallâh...
  • 4 Yıl Önce

Eyup

Umit hoca rest çekti bir tane erkek çıkmadı karşısına
  • 4 Yıl Önce

Hüseyin deveci

Onur diye bir şey var böyle adamlar söz sahibi olursa kendinden başkasına yaşam Yok he ne acayip bir durum
  • 4 Yıl Önce

Cavit

Kes traşı herbokolog bedevi sevici.
  • 4 Yıl Önce

osman

suruyelılerı savunan arkadaslr siz suruyeye gidin suryeliler burda kalsın ozaman  
  • 4 Yıl Önce

celil yağmuroğlu

BİR ÜLKEDE KAOS YARATMAK İSTERSEN ÖNCE ÇAKMA MİLLİYETÇİLİK İLE İŞTE ZİYA GÖK ALP GİBİ,,,İTE ŞİMDİ ÇAKMA MERAL VE ÜMİT ÖZDAĞ GİBİ,,, SOL PARTİLER İŞTE CHP GİBİ,,, ÇAKMA DİNCİLER FETĞ GİBİ VE DŞĞERLERİ GİBİ,,, BUNLARIN HEPSİNİ KUYRUKLARI DIŞARIDAN BESLENİYOR,,,
  • 4 Yıl Önce

OSMANLI TORUNU

TARİH TEKERRÜRDEN İBARET BOŞUNA DEMEMİŞLER,,,TARİHİ OKUYAN BİLİYOR OSMANLIYI VE ULA HAKAN ABDULHAMİDİ DEVİRMEK İÇİN İÇTEN VE DIŞTAN KÜRESEL ÇETELERİN AK BABASI ÇOK SOLUKSUZ VE UZUN BİR SÜREÇTE ZEMİN HAZIRLAILAR,,İÇİMİZDEN ASKER ,,YAZAR,,,MİLLİYETÇİ ADI ALTINDA ELEMANLAR VE SİVİL TOPLUM,,,HEMEN HEMEN HERKESİMDE ADAM YETİŞTİRDİLER ,,, SON DARBEYİ 31 MART VAKIASI İLE ULU HAKANI DEVİRDİLER,,,,ŞİMDİ KÜRESELCİ ÇETELER AYNI YÖNTEMİ KULLANMAYAÇALIŞIYOR,,,
  • 4 Yıl Önce

Kemalistte

Hangi türkçeden bahsediyorsun sen kendini türkcell konuştuğunu sanıyorsun senin konuştuğun dilde cumlekur bakalım kactane türkçe kelime var atatürk devrim diye latin alfabesini getirmiş bırak arapçayı senin iki tane türk alfabe var neden kopya çekiyorsun sonra devrim diye yutturursun yunanlılar kendi alfabesini kullanıyor gürcüler ruslar yahudiler hindular asıl milliyetçi onlar boşversene 
  • 4 Yıl Önce

Earphone

Süzme ip
  • 4 Yıl Önce

Diğergam

Türk vatandaşı ayrı, Türkiye vatandaşı, Türkiye halkları ayrı... Türkiye Cumhuriyeti'ne vatandaşlık bağı ile bağlı olanlar Türk vatandaşıdır... Diğerleri; göç, iltica, vb. yabancıdır...
  • 4 Yıl Önce

TC Bursa

Gazeteciyim diye yazıp,birde üstüne TV'ye çıkıp konusuyorsunuz. Medeni cesaret mi? Cahil cesareti mi? Diye merak ediyor insan
  • 4 Yıl Önce

Şevki

Ali İhsan Latin harflerinin neresi battı bu harfler yüzünden insanlar cahillikten kurtuldu
  • 4 Yıl Önce

Coskunakademi

Erkeksen yüreğin yetiyorsa al davet et karşısında şöyle ha çok seviyorsan Suriyelileri al da evinde besle bak
  • 4 Yıl Önce

Metin

Ali hasan suriyelileri al evinde besle  
  • 4 Yıl Önce

Saçmalamış

Kiril alfabesini getirin o zaman. Arapın dili de dini de Türk'e uymaz.
  • 4 Yıl Önce

Adınızı yazın

Pakistan'dan Afganistan'dan insanlar savaştan kaçmak için değil para kazanmak için geliyor. Birileri için karlı tabiki kayıtsız sigortasız işçi çalıştırmak. Bu gelenler arasında hiç kadın yok hiç çocuk yok nedense.
  • 4 Yıl Önce

Altar

Sayin Karahasanoglu hakli gibi, yalniz o zamanki şartlar çok farkliydi ( savas-yokluk-bagimsiz olma isteği), simdi ise güçlü bir devlet var. Bu gücünü göstermek ve uygulamak zorunda, Mülteciler 5 milyondan fazla + yeni gelenler de ya askeri eğitim almis ve/veya yaşlari müsait. Gelenler müslüman diye gözümüzü kapatamayiz, mantikli olalım....
  • 4 Yıl Önce

Putsavar

önce osmanliyi yikan ve cumhuriyeti isgal eden yahudi ermeni ve yunanlari kovalim. hadi dostlar.
  • 4 Yıl Önce

Vatansever 1969

Yalan söylüyorsunuz o adamı yerin dibi ne soktu diye, o malum şahısta yerin dibi ne girecek yüz varmı . 
  • 4 Yıl Önce

havva BULUT

ak partiye 1 laf söylesene 
  • 4 Yıl Önce

aslan paşşa

ulan kemalist yorumcusu zorunamı gitti  
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Suriyeliler yabancılar gitsin demek ırkçılık değildir bunu bir anlayın tam tersine bu milletin istemediği insanları burada tutmaya çalışmak zülümdür  
  • 4 Yıl Önce

Okur yazar

Bence Umit ozdag yabanciya gayrimenkul satisini yasaklayacagim derse oyu yuzde 5 e cikar. Satisi yasaklayip kullanim hakkini 29 veya 49 yilligina kiralamak gerekir Satistan elde edeceginiz paranin aynisini alirsiniz
  • 4 Yıl Önce

Zeynel

Sonunda ülkemizdede bi ırkçı parti oldu
  • 4 Yıl Önce

abdullah

Bu milyonlarca genç adam buraya ne yapmaya akın ediyorlar, dondurma yemeye mi?
  • 4 Yıl Önce

Ali bey

Seni tek olarak değilde,farklı görüşlü tartışma programlarında görsek te şu temelsiz fikirlerinin karşılığı toplumda da görülse. 
  • 4 Yıl Önce

hakikat

bazıları aşırıya gidiyor ancak bizimde mültecileri için ab ile anlaşma imzalamamız mı gerekiyordu.  
  • 4 Yıl Önce

Neco

Şimdiye kadar yapılan istilalara kimse sesini çıkarmadı. 
  • 4 Yıl Önce

Neron11

Siz kim mülteciye karşı ise ırkçı yaftasını yapıştırıp rahat edemezsiniz 
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

12 temmuz 1932 Atatürk Allahtan düzenlemeyi yaptıda Arapça, ve farsça o zor kalıplar dilimizden atıldı, böylelikle Ulusal bir kültür ortaya çıktı ,Türkçemi resmi yazışmalarda dil oldu, Türk aydını artık dilimize sahiptir...!Mutluyuz dilimizle gururluyuz...
  • 4 Yıl Önce

Mardinli Hoca

Bazan insan ne kadar Allah'tan korksa da kendini tutmaya bilir. 
  • 4 Yıl Önce

ABDÜLHAMİT

meşrutiyetle birlikte bir defa aydınlarımız Türk dilinin araştırılma çabasını unuttunuz mu? Şinasi,,Ahmet vefik Paşa ,Ziya Gökalp bunlar Türkçe için mücadele verdiler.
  • 4 Yıl Önce

ali

halkımızla ve aydınlar arasında uçurum vardı o günlerde 
  • 4 Yıl Önce

canan

Kemalistler haksızmı? 
  • 4 Yıl Önce

VATANDAŞ !

Arap'ın ,Farslının diline Osmanlıca koyup medreselerde okuttuk bunu nasıl savuna bilirisinki?
  • 4 Yıl Önce

semi

Arapça farsça sözcükler dili istila etmişti Alibey yalanmı dilimiz halkın anlayamaycağı kadar karışıktı...
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

savaşta yenip de düşmanın herşeyini alan bir millet olmadığı için biz yenmemişiz gençler.... bi yerlerde bi şeyler gizleniyor....
  • 4 Yıl Önce

Cemalettin

%80 okuma yazma yoktu yahu osmanlı da, Allahtan hemen öğretildi öğrenildi...
  • 4 Yıl Önce

mert

sonuçta LATİN HARFLERİDE OLSA Türk alfabesini kulanmaktayız!!!
  • 4 Yıl Önce

sema

En azından çağdaş alfabe harflerini ,yazıyoruz not ediyoruz...
  • 4 Yıl Önce

VATAN SEVER

OKU YAZMA ORNINIZ, KAÇTI OSMANLIDA PARDON?
  • 4 Yıl Önce

misafir

Ülkemiz maalesef ki adına kısaca KRİPTO denilen sabetaist, pakraduni, siyonist, kabalist, masonik yadudiler ile işbirliklecileri ile dolup taşmakta. Osmanlı'dan sonra maalesef ülke yönetiminde söz sahibi olmuşlardır. Bunların asıl özellikleri Türk isim ve kimliklerine sahip olmaları kendilerini bu ülkenin gerçek sahipleri olarak görmeleridir. Üzücü olan ise halkın bir çoğu olanlardan bihaber oradan oraya sürüklenmekte, kendi öz kimliği ve ananelerinden uzak hatta düşman bir hayat sürmektedir. Meydanı boş bulanlarda piyasada pirim yapmak adına her argümanı kullanarak siyasi ikbal peşinde koşmaktadırlar.
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

SÖZDE HUKUK OKUMUŞ FRANSIZ KANUNLARINI ,OSMANLIYA KİM GETİRDİ BİR GECEDE ? 
  • 4 Yıl Önce

vatandaş

isteyen suriyeli vatandaşı evine alsın .misafir dedik yerleştiler ayrıca arap ülkeleri alsın zengin areaplar dolu değilmi.esad 12 sefer af ilan etti artık dönsünler
  • 4 Yıl Önce

hsn

adam??dan mi utanma bekleyeceksin. adam?? 
  • 4 Yıl Önce

KEMALİST

Türklerin alfabesi ,arap,fars alfabesi mi oldu şimdi ne zamn oldu ? 
  • 4 Yıl Önce

Vatandas

SONSUZA KADAR NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23