• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

O dangalaklara ibret olsun! Bakalım buna ne diyecekler?

Bütün kötülüklerin anası olan alkolün yol açtığı ölümlere bir yenisi daha eklendi. Manisa'da arkadaşlarıyla birlikte oturdukları tepede alkol aldıktan sonra bir anda dengesini kaybeden adam 60 metre aşağıya düşerek hayatını kaybetti.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Offf

sarhoş olarak gitti öbür dünyaya
  • 4 Yıl Önce

Selanik

Chp bir oy daha kaybetti.
  • 4 Yıl Önce

oflu baba

BIZIM ICIN MAHSURU YOK OLSUN KIMIN UMURUNDASIN ALKOLIK.
  • 4 Yıl Önce

Mutmain

sarhoş olarak araçla birini öldürmenin cezası 3,5ay...laik düzeninin bozuk adaleti
  • 4 Yıl Önce

Hadi oradan.

Alkol almadan akılsızca hareketlerden ölen olmuyor sanki. Selfi çekeceğim diyen düşerek ölen de var. Alkol alanın bahanesi kafa kıyak. Ya ayık kafa selfi çekeceğim ya da aşağıyı göreceğim diye iyice yaklaşıp düşenlere ne diyelim.
  • 4 Yıl Önce

Ali

Kanada da sokakta parkta icki icmek yasaktir..Aslinda icki sisesinin kapagi acik gezemezsin bile sokakta...Ya evinde icersin yada hukumetin lisans verdigi bar ve resturanlarda, baska yerde icmek yasak kardesim. Yasasin seriat!!!
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23