• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bunların derdi işçi değil! Yine 1 Mayıs yine provokasyon

1 Mayıs'ta işçi haklarını konuşmak yerine şov yapmaya kalkan solaklar yine provokasyona imza attı. Yasak olmasına rağmen Taksim'e yürümeye çalışan solculara polis müdahale etti.

23 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Solcu

164 kisi göz altina alindi hepsi dayak yedi polislerden tüm yoldaşlara selam olsun✊✊
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Kanunlarımız biraz caydırıcı olsa bu kadar hoyratça hareket edemezler kutlayacaksan adam gibi kutla devletin ve vatandaşın malına canına zarar vermenin bir anlamı yok
  • 4 Yıl Önce

2023 erken seçim

İyi yapmışlar aferin protestocular şaka değil ciddi tebrik ediyorum
  • 4 Yıl Önce

fetösavar

insan merak ediyor. nasıl bu kadar salak bi nesil yetişiyor??? yahu yine gelsen bu sefer kafanı kıracaklar oğlum manyak mısın git işine oku adam ol. ne işin var polisle. ha terörist olacaksan onun yeri de bu sokaklar değil herhalde... sen hem terörist olayım hem de bu sokakları kullanayım diyorsan işte buna ben de salaklık derim...
  • 4 Yıl Önce

Vehbi

Eski tüfek Denizlerin bir şerefi vardı, şimdiki solcular, devrimci komünistler abd. ve israil uşağı, sağcılarımız hakeza.
  • 4 Yıl Önce

Devran

Bunlar benim gencim, mencim değil. Alıcan eline yaş meşeyi... Bu kudurgunların devlete, millete yararı olacak da ben de göreceğim... Bunların ana babaları nerde? Polisimdeki sabıra hayran kalmamak mümkün değil.
  • 4 Yıl Önce

samimi

He .. bugün bir Mayıs da derdiniz ne anam sizin?...bundan 25-30 yıl önce küçük tüpler havada uçuşmuştu bir mayısın birinde ..onu mu istiyorsunuz?...Polislerimiz çok acemi... sıkı eğitime ihtiyaç var...bunlarla baş etmek kolay değil...
  • 4 Yıl Önce

YALNIZ ADAM

Bu hareketleri sağcı kesim yapsa ne olur bence şu olur şeriat din İslam hilafet derler ve yok etmek için bütün imkanları kullanırlar ve işçi bayramı diye bir şey yoktur bin sekiz yüz kusurlerde yeni zellenda veya avusturalyada işçiler maaşlarını anlamamışlar patronlarına eylem yapmışlar bu domuz imansizlarda bu hale getirdiler
  • 4 Yıl Önce

Emre

Beyinsiz mahluklar
  • 4 Yıl Önce

Vatandaş

Bunlar bizden değil biz isyan etmeyiz
  • 4 Yıl Önce

Tik

Neden yasak?
  • 4 Yıl Önce

0042

Bu yorumcular öyletrollesmisler öyle azmış ve azitmislarki cevap vermeye bile degmez
  • 4 Yıl Önce

www

bunlarin aptalliklarini anlamak cok zor. Yahudi usaklari ama kendileri bunu idrak edecek beyinlere sahip degiller
  • 4 Yıl Önce

ayaktakımıCHE

Komünizmin ve Komünistler, 105 (1917)senedir; eşitlik, ekmek, emek ve emekçi kavramlarını, insanlığa yutturmaya çalışırlar. 
  • 4 Yıl Önce

Umuda

Solun klasik taktiğidir polisle çatışıp devlete zor kullandırıp aleyhte propaganda yapmak. 
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Yaklaşık yarım asırdır bu solcular,bu düzen yıkılacak der dururlar ve sadece bagirirlar.Düzeni bir türlü değiştiremediler gezi zekalılar.Birileri bu solcuları çok fena kullanıyor.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Bunlar mı emekçi asıl emekçi kesimi çoluk çocuk bayram hazırlığında ramazanı uğurlayıp bayrama kavuşmanın sevdasında
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Türkiye nin haini eksik olmaz
  • 4 Yıl Önce

Sefer

millet size pis gülüyor ama ezik komunist kafirler
  • 4 Yıl Önce

ebubekir hatiboğulları

DIŞ GÜÇLER İÇ HIRSIZLAR ESNEK ADALET ZAYIF HUKUK HÜKÜMET NEREDE REİS DEDİĞİ GİBİ MENTAL YORGUNLUK
  • 4 Yıl Önce

ismet

idam yasası yürürlüğe girmezse önüne gelen dış güçler böyle zibidi partilere para verip vatanı karıştırıyorlar başta partileri kapatıp hepsini asaçaksın bu vatan kolay kolay düzelmez.
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Yahudi efendilerinizin ocağına taş taşımaya devsm  
  • 4 Yıl Önce

Hasanali köse

Gelsinler isvicrede yapsinlar bakalim coolari nereye sokuyor burdaki polisler bunlar vatan haininleri bunlar bu ....ler itlaf edilmelidir
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23