• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Suudi Arabistan paylaşımı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan temasları hakkında bir paylaşımda bulundu.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ceren haklı

C.Kaşıkçı'nın o konsolosluğa yalnız girmesine asla izin verilmemeliydi. Nişanlısı şimdi ahkâm keseceğine konsolosluğa polisler, avukatlar ve kendisi de beraber girseydi ya.  
  • 4 Yıl Önce

Ceren

Cemal Kaşıkçı’ya sen Konsolosluğa git biz her şeyi kayıt altına alıyoruz dediler. Gitti. Canlı olarak adamı kestiler bizimkiler ses kaydı yaptı. Sonra bu işin peşini bırakmayacağız dediler… ve sonunda Cemal Kaşıkçı dosyası kapatıldı. Bir AKP klasiği.
  • 4 Yıl Önce

Kemal

Ne zaman kardesimiz oldu ? Anlamadim
  • 4 Yıl Önce

Cevdet

Yakın zaman içinde Suudi Arabistan, Yemen'de büyük ilerlemeler yaşayacak. İran-Husi tirim tirim titre, geliyor!..
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23