• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

O alçaklığın ardından Pegasus'tan açıklama geldi!

Pegasus, alkol masasında Kadir gecesiyle dalga geçerek alçaklaşan çalışanlarıyla ilgili açıklama yaptı.

45 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Lazrail

KORK O MAHKEMEDEN Kİ HAKİM İN KENDİSİ ŞAHİT CEHENNEM İN ADI HALA CEHENNEM
  • 4 Yıl Önce

Kadir

Vatandaş tan derhal atılım mal varlığına el koyup sınırdışı edilsin.
  • 4 Yıl Önce

süleyman

Böyle bir gecede hem kadir gecesi özel yazıp hem rabbim kabul etsin diye alay eden aşağılayan bu ahlakı bozuk kişilerin yapmış olduğu hareketi bir türk vatandaşı olarak dini değerlerime kültürüme ve halkıma ağır hakaret aşağılama ve saldırı saldırı olarak kabul ediyorum.şiddetle kınıyorum.ilgili makamlardan bir an önce gereğinin yapılmasını arz ederim saygılarımla
  • 4 Yıl Önce

ömer

CEHENNEM ATEŞİ İÇİN ODUN DA LAZIM
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

sizce pegasus sirketinin sahibleri ve üst düzey yönticleri kadir gecesini idrak etmislermidir ki bu eeanlarinin üstüne yikiyorlar. belki kendileri de oradaydi. Eger benim inacima saygili olunsaydi sirketin adini pegasus koymazlardi..orada basliyor sorun.
  • 4 Yıl Önce

Yusuf Bahadır

ulan pegasun bidaha nah bilet alırım sizden çalışanları kadrajın sol ön yüzündeki mahluk kollarında dövme var belliki kendini dövdürmeyi seviyo sefil lgbti mensupları bismilsiz fıttırıklar
  • 4 Yıl Önce

www

inandik ! hepiniz zindiksiniz
  • 4 Yıl Önce

Mehmedi

SADECE PEGASUS MU DİYANET NEDEN SUÇ DUYURUSUNDA BULUNMUYOR ACABA..
  • 4 Yıl Önce

ÖMER FARUK DÖĞER

BİR AVUÇ KALPLERİ KARARMIŞ ŞEREFSİZLER GURUBU RABBİM HEPSİNİ CEHENNEMİNDE TOPLASIN AMİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
  • 4 Yıl Önce

Anladım Ccanımm

Hayır neden ya, neden? Biz sizin bu kokuşmuşluğunuza, insanlığa olan bu zararlı hallerinize bir şey diyor muyuz ki, siz benim dinime, inancıma ve değerlerime hakaret edip, alay edip çirkef leşiyorsunuz? Neden ya, neden? Sizin çirkef hayatınız size bizim inancımız ve dünya ahiret mutluluk kaynağımız İMANımız bize..Neden kemik atılmış itler gibi her fırsatta ürüyorsunuz?Neden?
  • 4 Yıl Önce

ibrahim

... çocukları
  • 4 Yıl Önce

AYHAN

arkadaş ben bunu anlıyamıyorum insanlar neden islam dinine saldırırlar bu bir dindir, inançtır inanırsın inanmazsın kimene ama hakaret edemezsin birde korkmuyormusun islam dininin sahibi ALLAH c.c vay hallerine islama ve peygambere sav. dil uzatanlara
  • 4 Yıl Önce

ADİL

BEN DE DİYİYORUM Kİ BU HAREKET ŞİRKTİR BUNLARDA DİNDEN ÇIKIP KAFİR OLMUŞLARDIR KAFİRLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM
  • 4 Yıl Önce

Şamil

Bu pislikler kimin çocukları? Bu toprağın yada Osmanlı torunları olamazlar
  • 4 Yıl Önce

Abdulvahid

Eğer pegasus hepsinin işine son verirse pegasus a inanırım yoksa hayatta bir daha bu firmadan bilet alman.
  • 4 Yıl Önce

Cancan

Cehennem gecenize özel de paylaşırsınız
  • 4 Yıl Önce

Tek

En öndeki domuzcuk ve yavruları şeklinde bir paylaşım yapma hakkımız yok herhalde.
  • 4 Yıl Önce

Baba yanke

Malıye defterlerını komle ıncelemeye almalı hatta tüm sabancı sirketlerını
  • 4 Yıl Önce

boykot

pegasus kesinlikle boykot edilmeli. Bizans eniklerine para vermeyin
  • 4 Yıl Önce

kayserili

bu alcaklar dinlerini yalakalik icin satan serefsizlerdir
  • 4 Yıl Önce

Mustafa AKGÜL

Pegasus Havayolu şirketi Sabancı Ailesine ait.Bilinsin istedim.Bu rezilliği savunurlar mı bilmiyorum..
  • 4 Yıl Önce

hizipsavar

takip ediyoruz gerekn yapılsın
  • 4 Yıl Önce

müslüman

dini değerlerimize hakaret eden bu ...ları allah cezalandırsın AMİN. Onları ALLAHA havale ettik.
  • 4 Yıl Önce

Umuda

Bu alçaklık nasıl aleni hale geldi gençlik gidiyor Diyanet işleri çok daha etkin çalışmalı eğitim sistemi tamamen değişmeli
  • 4 Yıl Önce

Tortumlu

Rabbim sizi ıslah etsin, tez zamanda tövbe etmeyi rabbimizin yolundan gitmeyi nasip etsin inşallah .
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

bunun tek bir yolu var bundan böyle PEGASUS uçak bileti almamak bunların hepsi ermeni tohumu.
  • 4 Yıl Önce

Onuncu köy

Yersen...
  • 4 Yıl Önce

serhat

ALLAH'a meydan okuyan bu zavallıların ahiretteki halleri malumda dünyadaki hallerini de son anlarına kadar izleyip filmini yapmak isterdim.
  • 4 Yıl Önce

mchd

pislikler
  • 4 Yıl Önce

Zavallılar..

Ey Nasipsiz Zavallılar ! Sizin Bu azgınlığınız İslama olan düşmanlığınız Ne islama Ne Kuran,a Ne Allah Resul,üne Ne Alemlerin Rabbi Allah,a cc Zarar vermez!  
  • 4 Yıl Önce

Alï

Tam da bilet alacaktım bayram sonrasına bu haber iyi oldu. Başka firma mı yok.
  • 4 Yıl Önce

Biz

S.aleykűm. hey gidi rahmetli Sakıp sabanci ağa olacaktı şimdi hepsi kapının önündeydi....
  • 4 Yıl Önce

akif

hepsini topla bir karasinek kadar ederleri olmaz  
  • 4 Yıl Önce

sdk

hepsi kovulmuş
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Bir alimin duası geldi aklıma Allah bu dünyada nasıl eğlendiriyorsa onları ahirette de öyle eğlendirsin
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Tostoparlak cümleler ile yapılmış bir açıklama sonunda pek bir şey çıkmaz zaten baştan bireysele yatmışlar
  • 4 Yıl Önce

Ay Yıldız

Bunlar birde müslümanım der kendileri için bunlar kafirdende beterler bunlardan Türk Telekomda çalışanlarda var ama ne yazıki göz göre göre paylaşım yapıyorlar yöneticileri veya patronları bürokratlar göz yumuyor Yazıklar Olsun
  • 4 Yıl Önce

samatacısızjoker

Şamataya, kuru gürültüye, tek yöne saygı bekleme saçmalığına gerek yok.. bu olamaz ve olmayacak!...
  • 4 Yıl Önce

Akkar

Kim oldunuz beyan ettiniz.
  • 4 Yıl Önce

Türkbey

Sizinle sonsuza dek ayrışacağız
  • 4 Yıl Önce

A goz

Tüm müslümanlar bu şirketi protosto etmemiz gerekir ucak ucuz diye bu hava yoluyla seyahat ederseniz yarın da kuran i yakarlar
  • 4 Yıl Önce

KARADAGLI

PEGASUS SORUMLUDUR O KADAR PERSONELI MUBAREK RAMAZAN AYINDA KADIR GECESI BOYLE BIR PAYLASIM YAPMAK PEGASUS ICIN SIRADAN BIR OLAY OLABILIR AMA BENIM ICIN BUTUN MUSLUMANLARA KARSI YAPILMIS BIR HAKARET OLARAK KABUL EDIYORUM O ICTIGINIZ RAKILAR ZIKKIM OLSUN ECNEBILER BILE RAMAZAN AYINDA SIZLERDEN DAHA DUYARLI
  • 4 Yıl Önce

sogit, unuttur, bosver..... millet unutmaz takip eder pegasus !!!!

........m
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Solda en başta resmi çeken şeytan silüetli oğlan bu işin baş aktörü şikayet edilsin kansızlık kanımıza dokunuyor artık. Ah ah ben oosam bu gün sınırdışı eder vatandaşlıktan atarım da ne hali varsa görsün gavur ellerinde bak bakalım türk diye başka bir muamele görecek mi oralarda
  • 4 Yıl Önce

Vejo

Peki siz ise alırken bunları sorgulamıyormuşsunuz terbiyesizlik bize dinimize ahlâkınıza örf ve adetlerimize hakaret yapılmıştır en ağır şekilde cezalandırılması gerekir
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23