• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan bugün Arabistan'a gidiyor

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdülaziz El Suud'un daveti üzerine 28-29 Nisan 2022 tarihlerinde Arabistan'a gidecek. Ziyaret kapsamında yapılacak görüşmelerde, Türkiye-Suudi Arabistan arasındaki ilişkiler tüm veçheleriyle gözden geçirilecek; işbirliğinin geliştirilmesi imkanları ele alınacaktır.

8 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Tüketici

Eskişehir de an itibarı ile 2.5 TL olan ekmek 3.0 TL yükseltildi zam yapıldı. Bu na kim izin veriyor herkes her şehirde kafasına göre zam yapabilir mi. Yazık değil mi eskişehir halkına sayın cumhurbaşkanımız buna müdahale etmeli valiler bakanlar neden sessiz anlamak mümkün değil.
  • 4 Yıl Önce

Delikanlı

Yakışııır...
  • 4 Yıl Önce

Adımı boşver

Kaşıkçı da gündeme gelecekmi
  • 4 Yıl Önce

Akın.

Birkaç evvel düşman olduğumuz arapların ayağına gitmek utanç verici.....
  • 4 Yıl Önce

Kudret

Gündemdeki konularda kaşıkçıda varmı.
  • 4 Yıl Önce

Yom

Vah ülkemin itibarı vahhh!
  • 4 Yıl Önce

Deniz

Çok sevindim Suudi Arabistan ile aramızın düzelmesine..
  • 4 Yıl Önce

Can

Seytan yüzünden bozulan Suud iliskilere karsi onun cehennem vekili Kasikci yi beraberce taslama seremonisi de Suudlerin ziyaretcilere özel sürprizi ve müjdesi olur.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23