• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Aman dikkat! Bunu yaparsanız yüzde 20 fazla elektrik faturası ödersiniz

Vampir cihaz olarak tanımlanan kapalıyken bile elektrik tüketen cihazların tüketimi yüzde 20 artırdığı ortaya çıktı. Tasarruf için fişi çekme önerilirken, bu cihazlar arasında akıllı hoparlörler, laptoplar ve modemler de bulunuyor. Uzmanlar ayrıca "cihazlarınız şarj olur olmaz kablosunu çekme alışkanlığı edinin" uyarısında bulunuyor.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Mehmet bozkurt

Hiçbir şey çalışmasa bile 250 yazıp gidiyorlar ben saate baktıklarında emin değilim elekrikli küçük ev aletlerini hayatımızdan çıkardık yinede 500 geliyor TL ödüyorum sterlin değil yöntem belli elektrik kullanmiycaz bu gidişle
  • 4 Yıl Önce

Ccc

Bu haber yazısını yapanlar Ingiltere de mı yaşıyor
  • 4 Yıl Önce

Taraflı

Bu haber Türk milleti için mi, yoksa yabancılar için mi hazırlanmış? Para birimleri neden yerli ve milli değil? Sanki Cengiz ile hazine garantili sözleşme yapar gibi...
  • 4 Yıl Önce

SÜLEYMAN sarı

Mübarekler haberi yaptınız tamam da bari sterlin i TL ye çevirip bi zahmet haberi güncelleseydiniz
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23