• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türk gençlerini ülkesine çağırdı: Bir savaşı, düşmanlığı paylaştık

Yeni Zelanda Gaziler Bakanı Meka Whaitiri, Çanakkale'de sadece Yeni Zelanda ve Avustralya'nın değil Türk milletinin de yaklaşık 100 yıl önce yaşadığı kayıpları anmanın kendileri için önemli olduğunu belirterek, "Türk milletiyle bir savaşı paylaştık, düşmanlığı paylaştık, büyük bir kaybı paylaştık" dedi.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

emir

düşmana şefkatle yaklaşılmaz kendi insanına şefkatle yaklaşılır. nice gençler nice mehmetler şehit düştü.düşmandan ülkeyi temizlemek için.
  • 4 Yıl Önce

emir

adamlar düşman. gelmiş çanakkalemizde yurdumuzu işgale kalkışmış ASKERLERİMİZİ ŞEHİT ETMİŞ biz onlarla dost oluyoruz bir de şehit falan diyoruz galiba.ülkemizde işleri ne.Allah göstermesin başarılı olsalardı durum ne olurdu.niye acaba.yunan mezalim yapmış katliamlar yapmış neler yapmamış ki anlatılamaz.dost oluyoruz nedense adaları da tepsiyle sunuyoruz ve şimdi acısını bizler yarın torunlarımız çekecek.bir çıban orada duruyor.az gücümüzü kaybetsek düşman gene aynı düşman değişmedi ki...
  • 4 Yıl Önce

asim keskin

düsmanina asik olan dpnyadaki tek millet biziz malesef. Adamlar yedi düvel ile ülkemizi kana bulamislar biz hala diyoruz ki anzaklarla sehitlerimiz kucak kucaga yatiyor. Ve hersene üc bes dolar alabilirmiyiz diye bu can düsmanlarmizi ülkemize davet edip krallar gibi agirliyoruz.Peki o 15 gencler dedigimiz kahramanlarimizin kemiklerini sizlatmiyormusunuz. Bir daha Türkiyeye karsi bir savas olsa onlar yine toplanir bu sefer daha acimasiz gelirler bunu bilemeyecek kadar ahmakmiyiiz? neden bnunu yapariz.
  • 4 Yıl Önce

ali

gecmise mazi derler,simdi onumuzdeki gelen buyuk savasa bakin onemli olan iste bu.
  • 4 Yıl Önce

Kocasolak

Türkiye cumhuriyeti Viyana’da aynı şeyi yapabilir mi??? Bu kadar yumuşaklık mertliği BOZAR. Kovun gitsinler. İşgale gelmiş biz kahraman yerine koyuyoruz.
  • 4 Yıl Önce

senol32

akıllı olun artık karşınızda vijdan ve ahlak sahibi osmanlının cefakar askerleri yok adına Z kuşağı dedikleri dinle diyanetle çok ilgisi olmayan pek sınırı olmayan askerlere sahibiz artık en azından ben öyle düşünüyorum inşallah yanılıyorumdur maalesef ülkede öyle millet ne ise askeride öyledir tersini düşünenler şuanki esnafın tüccarın işyeri ev sahibi kimselerin kar marjlarını fırsatçılıklarını hangi islami esas ile açıklayacaklar yanlış anlamayın o bahsettiğim milletin bir bireyide benim hepimizin kendimize bir çeki düzen vermemiz gerekiyor yoksa yaradan bir musibetle terbiye edecek benden söylemesi...
  • 4 Yıl Önce

csn

düz gencler tabii ki ceplerinde tomar tomar dollar güclü TL kur sayesinde ve vizeler ile gelmeye hazirlar. bu sene yurtdisinda nerede izin yapsak dertleri vardi sirf.
  • 4 Yıl Önce

Ottoman

yürü git lan isine, bir gün intikami mutlaka alinacak ettiklerinizin. Pasifigi bile size dar edecegiz.
  • 4 Yıl Önce

Mesut SARP

Yeni Zelanda çok medeni demokratik ve İslam dinine saygılı bir halkı var. Maalesef ticari ve ekonomik ilişkilerimiz çok zayıf.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Ne işin vardı Çanakkale de ders aldıysanız ne güzel almadiysaniz en azından başkalarının oyununa gelmeyin
  • 4 Yıl Önce

celil

OSMANLI ÖĞLE BİR DEVT VE MİLLETİ Kİ (( SAVAŞIRKEN BİLE DÜŞMANİN SEGİSİNİ KAZANIRDIK))) (( OSMANLI ÖĞLE BİR DEVLET VE MİLLETİ Kİ AVRUPAYI BİLE FETİH EDERKEN KENDİ HALKI İĞLE ÜLKELERİNİ ,,KÖLELİKTEN KENDİ HALKINI SÖMÜRMEKTEN EN ÖNEMLİSİ ADALETSİZLİKTEN BİRLİKTE KURTARDIK)))) EMPERYALİSTLERİ SİYON VE İNGİLİZLER BOŞUNA OSMANLIYI YIKIP CUMHURİYETİ KURMADILAR,,,ADAM OLDUNUZMU HAYIR ADAM OLAMASINIZ ,,, DAHA DÜN ECDADINIZ OSMANLININ YIKILIŞINI BAYRAM ETTİNİZ,,,İŞTE TÜRK MİLLETİ,,,, BİR DE GAVUR OSMANLIYA HAYRAN KALIYOR,,, GELİN BİRLİKTE KULUYALIM DİYOR,,,
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23