• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Uğur Işılak'tan dikkat çeken aşı çıkışı: Her karşıt görüş kıymetlidir

AK Parti eski milletvekili Uğur Işılak, sosyal medya paylaşımı ile aşı karşıtlarına karşı saygı duyulması gerektiğini ifade etti. Paylaşımında "Kendi içinde yüzlerce paradoksu ve sabıkası olan bilimin de sorgulanabilmesi için; vicdan ve müktesebata dayanan her karşıt görüş kıymetlidir" ifadelerini kullanan Işılak'ın paylaşımı akıllara Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözlerini getirdi.

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

zulme rıza zulumdur

ZULMU HAYKIRAMAM ZALİMİ ASLA SEVEMEM GELENİN HATIRI İÇİN GEÇMİŞE KALKIP SEVEMEM SEVERİM SENİ BİLEMEM
  • 5 Yıl Önce

Mete

Uğur bey çok haklı, herşey yahudi planından ibaret, adı üstünde PLANDEMİ, malesef bizim reis ve hükümet de bu yahudi çetenin taşeronluğunu yapıyor. Yarın yine kandırıldık diyecekler. O kadar insan öldüğüyle ve sakat kaldığıyla kalacak. Sorumlular tek tek yargılanmalı. Binlerce can gitti hesabı sorulmalı. Ortada bir salgın felan yok. Resmen oyun oynanıyor. Uyan Türk milleti uyan. Ahhh ah
  • 5 Yıl Önce

La Edri

Tebrik ediyoruz Bilimi kutsal bir inek olarak kabul ettirecekler nerdeyse. Halbuki bilim sürekli şüphe ile ilerler. Devlet ikna etmek yerine icbar ediyor
  • 5 Yıl Önce

cem

Aşı faşismine hayır insanların kendi bedenleri ile ilgili tercihlerine herkes saygı duymalı 
  • 5 Yıl Önce

refik zengin

Bilimde sorgulanmalıdır tabiki.30-35 yıl önce bilim adamları aman tereyağı,zeytinyağı,yumurta yemeyin,kolestrol yapar diyorlardı.Cahillerde bunlara inandı nebati yağlar kullanmaya başladı ve damar hastalıkları,kolestrol arttı.Bilim adamları ha....Araştıran insan bilimden anlar,diplomayla olmaz.
  • 5 Yıl Önce

Ebu

Helal olsun kardeşim
  • 5 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23