• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türk Yahudisi Errol Gerald’ın iddiası tekrar gündem oldu! “Türkiye’yi Yahudiler kurdu, Mustafa Kemal bizimleydi”

İsrail vatandaşı Türk Yahudisi Errol Gerald, 2012 yılında bir televizyon kanalında yaptığı açıklamaları sosyal medyada viral oldu.

83 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Buse

Yahudi gorse suratina tukurecek olanlar konu Atatürk olunca nasil sahipleniyor. Alman Yazar boşa madde madde yazmamış Turkiyeyi nasil bolusturebiliriz diye İste maddelerden biride bu Atatürkü karalayarak dinsiz oldugunu yayarak mason oldugunu anlatarak. Oysa Mason padisahta vardi Ermeni Osmanli annelerde işte bunlarin derdi Turkiye Cumhuriyeti.. Sevr ile bolusturup uzerine oturamadilar ya yolla gelsin biton iftirayi nasilsa kendini savunamayacak bir ölü var ortada ama bu ulkeyi sizlere yedirmeyecek olanlarda var sesiniz cok cikiyor diye kendinizi kandirmayin
  • 3 Yıl Önce

Buse

Yahudi gorse suratina tukurecek olanlar konu Atatürk olunca nasil sahipleniyor. Alman Yazar boşa madde madde yazmamış Turkiyeyi nasil bolusturebiliriz diye İste maddelerden biride bu Atatürkü karalayarak dinsiz oldugunu yayarak mason oldugunu anlatarak. Oysa Mason padisahta vardi Ermeni Osmanli annelerde işte bunlarin derdi Turkiye Cumhuriyeti.. Sevr ile bolusturup uzerine oturamadilar ya yolla gelsin biton iftirayi nasilsa kendini savunamayacak bir ölü var ortada ama bu ulkeyi sizlere yedirmeyecek olanlarda var sesiniz cok cikiyor diye kendinizi kandirmayin
  • 3 Yıl Önce

test

kurmayla kalsa yine iyi hala daha yönetiyorlar
  • 3 Yıl Önce

hakan

biz zaten biliyoruz atatürkçü geçinenlere anlat
  • 5 Yıl Önce

Akit akit.

Kendine gel vatana, millete hainlik yapma. 
  • 5 Yıl Önce

Elbaz

Ne idüğü belli olmayan sözde Türk Yahudisi herifin iddialarına yer vererek bu ülkenin kurucusuna laf ettirecek bunu haber diye basacaksınız. Birader siz kime hizmet ediyorsunuz Allah aşkına?
  • 5 Yıl Önce

Numan Taşcı

Ey çok kuvvetli Atatürk çüler buna ne diyeceksiniz
  • 5 Yıl Önce

doğrucu davul

Bu adamın söyledikleri tartışmaya açık, doğru da olabilir olmayabilir de, ama birilerinin sadece Yahudilere verilen nişanı aldığı gerçeği videolarla sabit.
  • 5 Yıl Önce

erhan pehlivan

öyleydi böyleydi herkes kendi düşüncelerini söylemekte özgürdür.
  • 5 Yıl Önce

Aykırı

Müslümanlar da ülke kuracak beyin veya kapasite yokmu diyorsunuz şimdi?
  • 5 Yıl Önce

Eğitimci

Daha neler çıkacak neler, cumhuriyet tarihinin yüzde 50 sinden fazlası yanlış ya da yalan.
  • 5 Yıl Önce

Abdullah

Peygamberimiz şahıslarla uğraşmaktan ziyade ahlaki değerleri olan bireyleri yetiştirmeyi esas almış. Münafıkların isimlerini bile açıklamamış. Hayat boşluk kabul etmez. Bağışıklık sistemi zayıfladımi virüsler kuvvetlenir. Başta nefsimizi ailemizi yetiştirelim. İnşallah nasıl bizi yikamadilar. Bundan sonra da yikamiyacklar.
  • 5 Yıl Önce

Kaan

Yav he he
  • 5 Yıl Önce

ccc

Mehmet sen tarihi halk tv ve oda tvden mi öğreniyorsun.
  • 5 Yıl Önce

hasan alkaya

ppk nın ormanları bizyaktık diyoo chp ne alakası var diyo
  • 5 Yıl Önce

ayşe mut

Neden milli olamadığımız belli oluyor 
  • 5 Yıl Önce

kayserili

yakin gelecekte daha neler neler ortaya cikacak 
  • 5 Yıl Önce

Kamil

Vay arkadaş bu kadar alçalır insan şimdi de elin yahudisinin lafına sarılıyorsunuz. Fıtratınız belli
  • 5 Yıl Önce

ali

cok guzel soylemis bu haberi her gun yazin ki laikcilerin beynine kadar islesin.
  • 5 Yıl Önce

Sahin

Arsivler açılsa gerçekler ve o zaman kimin ne oldugu meydana çıkar 
  • 5 Yıl Önce

Eren

Türküm diyen biri bu sözleri dese kendini mahkeme de hakim karşısında bulur.  
  • 5 Yıl Önce

ccc

Cumhuriyetimizin kurucusu Atatürk u rahmet ve saygiyla aniyorum...
  • 5 Yıl Önce

İmam

Bunları Müslüman bir Anadolu insanı söylese vatan haini ilan edilirdi, hem de Türkler tarafından. Kimseden itiraz gelmediğine göre, demek ki söyledikleri doğrudur.
  • 5 Yıl Önce

Muş

La Ahmet şirin gerçekler zorunamı gitti
  • 5 Yıl Önce

Selman

atatürk .. yahudi asıllı olup olmadığını en iyi ALLAH svt bilir, Ve her kim bu ALLAH ve Resulünun apaçık düşmanı olan azgın kafirin izinden gider yada onu öyle veya böyle sahiplenirse, İsra 71 e binaen, ahirette kesinlikle bu kâfir ile birlikte hesaba çekilir ve ebediyen cehennemin dibini boylar!!! Din nasihattır yalnızca müminlere fayda verir. La havle vela kuvvete illa billa aliyhil azim. HasbünAllah ve niğmel vekil....
  • 5 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Bu ülkeyi biz kurtardık ama maalesef başkaları dizayn etti yani biz yönetemedik eğer biz yönetseydik bizim olan her şeyle kavga etmezdik.
  • 5 Yıl Önce

abdrhman

aynen doğru. ben yorumlarımda devamlı yazdım atatürk sebetay yahudilerindendi.osmanlıyı yıkıp tc nin başına atatürkü müdür yapan içimizdeki ve dışımızdaki yahudilerdir. ayrıca ; orta doğudaki , ve dünyadaki olayların baş çıbanı yahudistan yönetimindeki abd ve (abd eşittir yahudi) ısrael yahudilerdir. gerek daeş pkk, fetöş vesaire terör örgütleri bunların besledikleri , tc nin vede orta doğunun başına bela ettikleri ısraelin B.O.projesinin gerçekleşmesine çalışan p....leridir.yönetimi türk isimli zengin yahudilerde olan hıristiyanların partisi chpkk da yahudiler tarafından atatürk zamanında tc nin içine sokulmuş truva atıdır.içimizdeki vatan haini zengin yahudileri çok sıkı denetleyin. iş bankası ve iştiraklerini arpalık olarak kullanan chpkk lılar genelde çalışanlarının % 75 şi hıristiyan bilhassa yahudi olan iş bankasını , chpkk nın elinden almalıdır. devlet bu bankayı arpalık olarak kullanılmaktan kurtarmalı kendi bünyesine almalıdır.
  • 5 Yıl Önce

Mehmet Soylu

Her konuşanı haber diye koyma, sene 2012 de on yıl önce konuşanı ısıtıp servis etmek neyin nesi. Milleti birbirine düşürmek için her fırsatı kollayanlarla beraber mi çalışıyorsun, bu haber nasıl algılanacak ulusolcularda, siyonist değil akit böyle böyle yazdı diyecekler ve tabanlarını zinde tutacaklar, bilerek mi yapıyorsun
  • 5 Yıl Önce

Bir vatandaş

Turkiyede cumhuriyet en sonraki tarih gerçek tarih değil.Sahte bir tarihtir gerçek kahramanlari hain hain olanları kahraman millete yutturdular.yorumcuların yorumları okudum.Bazıları hale bu sabatay adamdan vaz geçmiyor halede bu puta tapiyorlar
  • 5 Yıl Önce

turgay

e siz guru yapar yaşamazsınız yahudilerin kurduğu memlekette olsun bi sürü memleket var gidip gönül rahatlığıyla yaşayacağınız BAE var katar var yemen var suud lar var bak bunların memleketlerini hep müslüman dini tamam adamlar kurdu mesela hadi selametle
  • 5 Yıl Önce

engineer

gazoz paşa kimdir? soner yalçın'ın "efendi" kitabını okuyun.
  • 5 Yıl Önce

Memleketim

Ne kadar cahil insanlarımız var boş boş konuşup duruyorlar benim gibi yemeye ekmekleri yok
  • 5 Yıl Önce

okur

mehmet kardeş atatürk mason localarını kapattı çünkü onlardan talimatları aldıktan sonra onlara gerek yoktu ne yapacağı ona verildi oda masonların etkisi belli olmasın diye kapatır gibi yaptı,zaten açık olmalarına gerek yoktu,masonların yapacakları atatürke tebliğ edilmişti,biz zaten masonların kurduğunu biliyoruz lakin içimizdeki bazı körler sanki küllerinden kendi çabalarıyla kurulmuş bir cumhuriyet var zannediyorlar,onlar bu haberi okusun haberin kaynağıda bir yahudidir,yani dindar bir müslüman olsaydı hemen cumhuriyeti istemeyen dindarlar uydurma haber yapıyor derlerdi.
  • 5 Yıl Önce

Fikret

Ona kurdurdular ama gerçek sahipleri şimdi geri alıyor. Yakında fabrika ayarlarına döndürülecek.
  • 5 Yıl Önce

Murat

Doğru söze ne denirki.Adam kıral çıplak demiş.Bunu bu güne kadar anlamayan beyinsizlere ne söylersen söyle boş.
  • 5 Yıl Önce

Oguz

Ataturku sevmeyen ...
  • 5 Yıl Önce

Bizim mallar yetmedi.

Birde bu cıktı. La gidin işinize. Arkadaşlar. Ataturke lâf söyleyenin ya kanı bozuktur yâda sütü. Atatürk Türkmendir. Kıçınızdan birşeyler uydurup burada esas kökeni bozuk birkaç Atatürk düşmanına alan açıyorsunuz. Bu kafanın kahraman dediği insanları da biliyoruz. Zırva
  • 5 Yıl Önce

Antikemalist

Yapılan icraatler de bu iddiayı yüzde bin oranında destekliyor! Bazıları, Mason Localarının kapatılmasından bahs etmiş! 1931'de M.Kemal'in emriyle TÜRK OCAKLARI da kapatıldı! Kemal Paşa Türk Milliyetçiliğine karşı mıydı?!
  • 5 Yıl Önce

Vatandaş

Anadolu insanının savaşını çaldılar...yapılan inkılapların hiçbirini halka sormadılar...halbuki dedelerimiz Türkiye'ye laiklik gelsin,alfabemiz değiştirilsin,ezanlar aslı unsurundan koparılsın,Ayasofya kapatılsın diye savaşmamıştı...hiçbirini halka sormadan dayattılar...sonrada halka saygı duruşu yaptırdılar....gerçekler birşekilde konuşulmalı artık...
  • 5 Yıl Önce

YAZAR

Atatürk Kürt asıllıydı. Bir kaç dede geri gittiğinizde ise Arap kökene dayanıyor. Sonradan da Türkleşti. Selanikli sebataycılarla akrabalığı olabilir. İçki, sigara içerdi. Ama iyi adamdı. Hakkını yememek lazım. Çok emeği var. Hataları da olabilir. İsmet'le anlaşamadı. İsmet Atayı harcadı. İsmet hocaları astı. Pardon Atamız asmıştı sanki. Neyse ben tarihi pek bilmem. Atamız iyi adamdı. Kur'an harflerini yasaklamasaydı daha iyiydi. Amaaan, neyse. Ben ne bileyim kimin ne olduğunu, iyiyse şimdi iyiliğini, kötüyse de kötülüğünü görüyor ölen herkes. Öyle mi?. Boş verin bu işleri. Ben olsam Atamızı anıtkabirden çıkarır daha sakin, daha uygun bir kabre naklederdim. Ankara’nın tam göbeğinde bulunan Anıtkabiri de imara açardım. Ve bu durumda elde edilen parayla ikinci bir Ankara inşa edileceğini bileniniz var mı? Yok. Ve bu parayla yapılacak her işiten dolayı oluşacak sevabı Atamıza hediye ederdim. Ama tabi bu tür şeyler yasak olduğu için olmuyor. Saygı duymak lazım. Kanunlarda bizim kanunlarımız. Atam sen rahat uyu, biz gerekeni yapacağız. Bu ülkeyi hainlere yem etmeyeceğiz. O hainler ki seni dillerinden düşürmüyorlar. Atam o hainler seni sevdikleri için böyle yapmıyorlar. Seni emellerine alet ediyorlar. Ama onlara fırsat vermeyeceğiz. Sen yeter ki rahat uyu. Kemiklerin şad olsun. Pardon, ne şad olacaktı, hatırlayamadım, hah, Ruh, Ruhun şat olsun Atam. Atam sana iyi bir haberim var. Emanetlerin çürükler ellerden sağlam ellere geçti Atam. Bizim buralarda bir 15 Temmuz oldu. Emanetin el değiştirdi. Şimdi yedi düvel saldırıyorlar benim canım Atam. Sen aramızda olsaydın beraber neler yapmazdık. Sen rahat uyu Atam. Atam senin kardeş var başımızda. Ona da II. Atatürk diyorlar. O da senin gibi iyi işler yapıyor. Üretim, yatırım, savunma, ekonomi… Bu yönden de şanslıyız Atam. Senin gözün arkada kalmasın. Biz varsak bil ki sen varsın Atam. Sanki Atamla konuştum. Benden iyi yazar olur ha.
  • 5 Yıl Önce

Necati Dogru

mehmet bow yapma
  • 5 Yıl Önce

mustafa

bunu zaten herkes biliyor 200bin gizli yahudi ve ermeni ailelerin listesini bari yayınlayın millet bilsin kimin kim olduğunu
  • 5 Yıl Önce

Yılmaz

Cemal GRANDA'nın " Atatürk'ün uşağıydım " kitabı piyasada satılıyor,yazar o dönemde yaşanılanları anı halinde kitaplaştırmış,Selanikli berberler konusunu okuduğunuzda orada ki itirafı göreceksiniz.Tatmin olmayanlar Nutuk'da Hıristiyanlık,İslamiyet ve Budizm'in kaldırılarak lekesiz ve katkısız bir dünya dininin kurulmasını yadsımayız ifadesini okusun,kaldırılacak dinler konusunda Musevilik'den söz etmiyor ! Gerçi tapkınlar hiç bir konuda iknâ olmaz.
  • 5 Yıl Önce

Asa

Jeolog prof da diyor..celal.....bu da gizli bir şey değil bilen biliyor
  • 5 Yıl Önce

asla

haim nahum kimdir ? ne iş yapmıştır. o yıllardaki ortadoğu gazetesini okursanız anlarsınız.
  • 5 Yıl Önce

Nur

Mustafa kemal öldü tapanları da bizde ölecez orada her kes sevdiği ile birlikte olacak . Kimse ilahım değil atam değil türklerin ataları belli Allah tan başkasına tapan şirk yapar cehennemi boylar Allahın kulu Hz Muhammedin ümmeti osmanlı torunu türkleriz bu ülkenin geçmişini cumhuriyetin kuruluşu ile sınırlayamazsınız cumhuriyet osmanlının devamıdır mustafa kemâl osmanlı askeriydi onların emri altındaki bir subaydı her kes önüne baksın ölü sevicilik bu ülkeye bir şey kazandırmadı kaybettirdi kazandırmayacata mülteci olmak istemiyorsanız RTEna Tc komıtanı liderine sıkı sarılın avrupa batı bolulu chpli tanju gibilerle kaynıyor kafatasçılarla kaynıyor bu halimizi çok ararız ülkenize sahip çıkın
  • 5 Yıl Önce

Kerem Zengin

evet bu konular yarım asırdır devam ediyor. bu ülkenin kaderi olarak bu noktaya geldik. Abdulhamit ülke kurtulsunda diyerek Mustafa Kemal e yol açmıştır. atatürkün en büyük korkusu kendisinin putlaştırılmasıydı. tabi gelinen nokta kemalistler atatürk ü putlaştırdı. kurtuluş zaferi islam ümmetinin zaferidir. sadece atatürk ile zafer elde etmemiştir.
  • 5 Yıl Önce

Nihal

haklılık payı var ben bir zamanlar İlker Başbuğun söylemini dinledim hatta yazılara kayıtlarada geçti Atatürk ittihat terakkinin yapmak istediğini yapmıştır,başarmıştır dedi.İttihat terakkanin kim olduğunu ne için kurulduğunu amaçlarını bilmeyen yok.
  • 5 Yıl Önce

ERMAN

Nedense bir tarihçide çıkıp yalan demiyor.
  • 5 Yıl Önce

Hatice

Ataturkun bir nazmiye diye sevgilisi var hurriyet gazetesi tam bir ay suren roportaji var halen internette arayan bulur kadin orda ataturkun inancini anlatir hatta 1980 yillardaydi saniyorum tarihte yanilmis olabilirim orda ataturkle ilgili belgesel yayinlanmisti bunlar herkese bir belgedir ataturkun ataist oldugunu anlatmisti ilk defa orda dinlemistim yine yanilmiyorsam ismail cemin ipekcinin genel mudurlugu zamanindaydi bu belgeselin yayinlandigi zaman henuz turkiye tv ile yeni tanistigi zamandi o zamanlar tv saat 24.00 e kadardi ve belgeseli saat 23.00 den sonra vermisti ,inonu bu ulkenin gercek tarihi bilgilerini bulgaristana para icin satmistir o yuzden gercek tarihimizi bilmemekteyiz bizim tarihimizi yahudiler veya sabatayislar yazdirmis bizde onlari okumusuz ana okulundan baslayip universite bitinceye kadar hep kemalizim ve ataturk bu ulkeye dikte edilmis gulen gibi mankurtlastirilmistir keske gercekleri yazsalardi bu kadar insanlar ikiye ayrilmazdi zaten bu ulkeye siyaseti ingilizlerle yahudiler chp yi kurdurmustur benim babam tarihimizi hep bizlere anlatirdi cunku o donemde yasamisti aslinda bu ulkeyi anadolunun kinali kuzulari sehit ve gazi olarak bu haliyle kazanmistir gercek kahraman onlardir zavallilarim ulkeyi dusmandan kurtarmak icin ac kalmis susuz kalmis ama kahraman onlar degilde bir kisi olmus bu ulkenin ganimetinide onlar yemis ve yemeyede devam etmekte
  • 5 Yıl Önce

40 TİRİLYOLUK BATILI GİBİ İŞAŞMAŞ ALAMIYM DİYİYELER DEDELERİNİZ SİZİ BATIYA PAZARETİ ĞİNİ NEZAMAN GÖRÜR

2001 YILI EKONOMİK VERİLER 1923 DE KURULAN BİRÜLKENİN GELDİĞİ NKTA İHRACAT 31 MİLYARDOLAR BÜTÇE 90 MİLYARDOLAR BUGÜN İHRACAT 200 MİLYARDOLAR EKONOMİ 750 MİLYARDOLAR 20 SENEDE BİDE RAHAT DURSANIZ BATICI LAİK GEZİCİLER 40 TİRİLYOLDOLARLIK BATILININ ÜRETİĞİNİ ÜRETİRMİYECEM DİYE ELİNİZDEN DİLİNİZDEN GELENİ DURDURAK BİLMEDEN SÖYLİYELER BAŞARDIĞINIZDA KİME PAZAR OLCAKSINIZ
  • 5 Yıl Önce

Bitlisli

Cussss yani...
  • 5 Yıl Önce

Orhan İnan

ÇOK İLGİNÇ BİLGİLER..YAKIN TARİHİ, BİZLERE EZBERLETİLENLERİ TAMAMEN ALT ÜST EDECEK BİLGİLER..DOĞRULARI BU MİLLETTEN GİZLEMEYE KİMSENİN HAKKI YOK.
  • 5 Yıl Önce

RECEP

Bunları muhalefet vede laik,im diyen soyunup acılanlara anlatabilsek ama kanımaza işlemişler bir türlü temizlenmiyor
  • 5 Yıl Önce

mustafa divarcı

İşin sonucuna bakın bu adamın yaptıklarından ALLAH razımı degilmi razı ise yalan degil se doğru söylüyor herkez hicdanına sorarsa sorunu cevabını açık ve net olarak alır.
  • 5 Yıl Önce

meyyid

bunları bilmeyen yok ama "kral çıplak" diye haykıran yok...
  • 5 Yıl Önce

klm

Huzuru ilahide icraatlarının hesabını verecek.
  • 5 Yıl Önce

Mehmet

Ne o rejim değişikliği mi var.Baskanlik sistemi tutsaydı devletçi siyasetciler olsaydı yolsuzluk hırsızlık olmasaydı torpil olmasaydı olabilirdi.Ama kuran ve sünnet eksenli Omerler olmadigindan millet ilk secimde gudnay diyecek7
  • 5 Yıl Önce

Eyman

Ve neden dinimize, örfümüze, adetlerimize ve hatta başörtüsüne kadar müslüman halka yasakçı bir devlet olduk? Neden neden...?
  • 5 Yıl Önce

Eyman

Yoksa onun için mi Dünyaya hükümdar iken, şimdi bu hallere düştük? İşin aslı, tarihi nedir? Lütfen bizlere bildirin. Bizim tarih kitaplarımız bizlerden hakikatleri saklıyor mu? Neden? Neden bu hale düştük ve neden birden yahudilere köle konumuna düştük?
  • 5 Yıl Önce

Ers61

Bunlar sır değil ki. Yesevizade Alparslan Yasa'nın, birkaç yıl evvel Yenigün gazetesinde yazdığı yazı dizisini okuyanlar, bunun böyle olduğunu delilleriyle görür.
  • 5 Yıl Önce

Can Sır

Yahu Atatürk sizin gibi zihniyetleri biraz daha inletseydi keşke. Adam ne yapmışsa hala acısını iliklerine kadar hissediyorsunuz. 2012 yılından bahsediyorsunuz ve gerçekliği olmayan bir durum.
  • 5 Yıl Önce

Samet

Kesinlikle doğru inanıyorum
  • 5 Yıl Önce

zeynel bıçaklı

sabetay olsa ne olur sonuçta onlara itaat etmedi kendi bir sistem kurdu. şimdikilerde sabetay değil ama görüyoruz basın yoluyla uzaya gidiyoruz (uzaya gitmek lafı uzaya gidebilirsin ama bu sana çağ atlatmaz anlamında, zaten uzaya gitmek isteyen çinden roket alıp yukardan foto çekebilir) yani işi ehli yapsın, sonradan görmeler hele hiç yapmasın, şu an ayaklar baş olmuş durumda!!
  • 5 Yıl Önce

543

tabiiki atatürk müslüman görünümlü gizli sebatay yahudisiysidi kendiside bizzat söylemiştir araştırsaz bulursuz allaha şükürki fala yaşamadı o alçak atatürk fazla yaşasaydı ülkeyi yok ettirirdi alçak atatürk ebedi dünyada atatürkten davacı olun
  • 5 Yıl Önce

Veli

...ATATÜRK ÖLÜMSÜSDÜR.
  • 5 Yıl Önce

543

ya anladızmı şimdi chpliler atatürlü tek başına kahraman sanıyor halbuki sebaytaycı yahudiler olmasaydı asla ve asla bu ülke kurulamazdı yahudilerden dolayı kuruldu neden yahudi ve hristiyan antik eserlerin bu topraklardan olduğundan romalıların bu topraklarda hüküm sürdüğünden kuruldu yoksa türklere aşıklar diye kurmadılar bu ülkeyi bunu 50 sefer açıklamıştım iyiki atatürk alçağı fazla yaşamadı eğer yaşasaydı neler kaybedilirdi eğer lozan hangi anlaşma varsa kayıplar kazançlar atatürkten değil bu sebetaycılar yunan tohumu atatürk tek başarmış gibi süs verdilerli bu yahudi sebatecı alçaklar atatürkü zorlayıp ülkedeki islami şeriatı halifeliği kaldırsın kendi isteklerine göre yönetsin o yüzden dolayıda yahudilerden sebataycı domuzlardan dolayı bu ülkenin kültürü geleneği herşeyi çalındı tarihten buyana işte görün diyorki harp okullarında yetişen sebataycı yahudiler yaptı diyor bugünde halen varlar bu sebataycı yahudiler yargıda askeri eğitim sağlık her alanda devletin kademesindeler acaba ne kadar farkındasız ayaktamı uyuyorsuz akit
  • 5 Yıl Önce

Nuri BALKANOĞLU

Adama Helal olsun cok doğru söyledi Bizim Tarihcilerde kendisinden ders alsın
  • 5 Yıl Önce

Amine

İşte böyle doğruları konuşun kahramanınızın gerçekte kim ve ne olduğunu görün ama kararmış kalbler korlesmis gözler gene de doğruyu görmezler
  • 5 Yıl Önce

talat

Atatürkümüz öz be yörük türklerindendir...
  • 5 Yıl Önce

Atatürk

... Atatürk ün kurduğu THK yı neden kapattınız?
  • 5 Yıl Önce

Ahmet Şirin

Halt etmiş Türk devletini TÜRKLER kurar tek başına kimse devlet kuramaz.
  • 5 Yıl Önce

midyat'lı

savaşı kazanan sadece halktı ama birici meclisi basıp darba yapıp bütün komutanlar ve ileri gelen bölge temsilcilerini ve kanaat insanlarını öldürenler sizlerdiniz ve hala bazıları sizleri kahraman bilip neredeyse size tapıyorlar.. senin dediklerin bu yaşananlarını doğruluyor.
  • 5 Yıl Önce

....

Doğruya doğru yüzde yüz doğru söyliyor
  • 5 Yıl Önce

Mehmet

Atatürk neden mason localarını kapattı.Peki bizim siyasiler neden abd de mason localarından icazet alıp parti kurdu.
  • 5 Yıl Önce

zeki gedikoğlu

sen önce mason ne öğren yorum yaz.... 

MUŞLUADAM

MASON LOCALARI HER DAİM ETKİLİ OLDULAR  

KEMAL TAN

MASONLARIN EZİK SINIRI OLAN 33 YUKARIYA CIKARMADIKLARI İÇİN OLMASIN

OKUR

Hemen konuyu sulandırın

kenan kılıçaslan

çünkü ihtiyaç kalmadı zira listeleyip tek tek bakın bütün kadrosu masondu ve aynı zamanda toplumu bu konuda rahatlatmış ve kamunun dikkatini masonlardan çekmiş oldu

Hüseyin

Güç zehirlenmesi. Kendisini bir yere getirenlerin işini bitirmeye kalkınca da zehirlendi.

ziyag

mason ne sabetay ne demek birbiriyle ne alakası var

Velid

Söylentiyi bilgi kaynağı gibi görürsen "alim olmak, ilim adamı olmak" akdeminin değil, sokakların işi olurdu. Pahalı eğitim harcamaları israf olup, sokaklar medrese olurdu.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23