• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yangından siyasi malzeme çıkarmak isteyen İYİ Partililere şok! Akşener'in tiyatro ekibi rezil rüsva oldu

Osmaniye'de 3 gün önce başlayan hala söndürülemeyen yangın bölgesine ziyarete giden İYİ Partili heyete vatandaşlar tepki gösterdi. Yangından siyasi malzeme çıkarmak isteyen İYİ Partili heyeti evine almayan vatandaş "Sizin benim için yapacağınız bir şey yok" dedi.

45 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Rabia Zafer

Vatandaş Çok Doğru Söylūyor Aynen Öyle. Onlar Yapacağını Yaptı Zaten HDP İle, İşbirliği Yapanlardan Hayır Gelmez.
  • 3 Ay Önce

sizofren savar

TİYATRO EKİBİ BASKA BİRŞEY DEĞİL..
  • 3 Ay Önce

idris

Hiç hoş bir davranış değil Türk insanı evine gelen misafire böyle davranmaz belli ki talimat almış
  • 3 Ay Önce

kibarcik

tam yakısan cevabı alamıslar yanı şşs............ lan veselam
  • 3 Ay Önce

Yılmaz

İp anket sonuçlarına göre yükseliyormuş,teraneye bak.Yiğit bir Anadolu evladı nasıl battığınızı gösterdi.
  • 3 Ay Önce

Earphone

Faşist fırıldaklar
  • 3 Ay Önce

Zahir

La Adanalı, ne uçağa lan 40 tane helikopter le yangına müdahale ediliyor. Tutturmuşsunuz uçak diye
  • 3 Ay Önce

Kanuni

Hala anlamıyorlar yaaa !
  • 3 Ay Önce

Ali Demir

Ya bunlardan nefret ediyorum. Yuhh
  • 3 Ay Önce

Tortumlu

Adanalı cahil olmayan kardeş bu kadar haininin olduğu güzelim ülkemde aynı anda 50-60 yerde yangın çıkıyorsa buna hangi ülke onlarca uçak helikopter yetiştirebilir. Amerikadan,avustralyada ,Yunanistan'a geçmişte çıkan yangınların aylar sürdüğünü hiç duymadınızmı?bellemissiniz rte nin sarayı yok uçakları bu ülkenin cumhurbaşkanına neden layık görmüyorsunuz? Rte'nin bu ülkeye kazandırdıklarının hesabını yapsanız günlerinizi alır.nankör olmamak lazım bu ülkeye hizmet edenlere hakkını teslim etmek lazım.
  • 3 Ay Önce

Şahika

Başlık çok güzel özetlemiş tebrik ediyorum Akit, "gece sürüye kurtla dalan, sabah çobanla birlikte ağlayan" insanlar, tam da böyleler, tam gayri müslim ahlâkı...
  • 3 Ay Önce

Mehmedim

Bunlar daha iyi günleri. Halkı kandırmak, iki değil üç dört suratlı davranmak nasıl bir marifet ey İP'ciler ve CİP'ciler.
  • 3 Ay Önce

Nazim arat

Beyefendi kibar adammış, kibarca kovmuş ipliyi. Hdp ile kanki olurken, hdp yazılır pkk okunur bilmiyorlarmiydi. Kurt ile bir olup kuzuyu yerler, sonra vatandaşı koyun görüp aglasmak isterler
  • 3 Ay Önce

tortumlu

Bu iyi partililerin durumunu bir bu ulkenin vatandaşı olarak anlamakta güçlük cekiyorum.Milletin karşısına nasıl ve ne yüzle çıkıyorlar?ben şahsen utanırım.hem hdpkk ile işbirliği yapacaksın, hem on beş temmuzdan once başbakan olacağım diye bas bas bagir,darbecilerin sloganı yurtta sulh cümlesini meydanlarda bağıra bağıra haykırın sonra sıkılmadan inkar edin bu menfi kişiliklede bu memleketi yoketmeye talip olun .pes yâni..
  • 3 Ay Önce

Mak

Kör le yatan SASI kalkar diye bir deyim var, Iyi partiymis PKK nin usagi bunlar, Bu Iyi parti nin hepsi Nankör, PKK ci Vatan hainleri bunlar
  • 3 Ay Önce

Akşam

O kadunu ...orası siyaset yerimi ımansız kadın
  • 3 Ay Önce

F can

Siyaset dili insanları düşman etti . Başta akp ve mhp olmak üzere cep de hdp de ip de sorumlu. Acıda bile birlesemiyoruz . Yazık. Akit de güzel bir haber gibi veriyor. Size de yazık günah.
  • 3 Ay Önce

hizipsavar

iç işleri ve milli savunma dan sonr abelli oldu hdpkkya orman bakanlığınıda verecekelr.
  • 3 Ay Önce

Okuyucu

Allah razı olsun bu aileden. Bu chpkk ve ip nin yandaşları ,terör sevicileri ve devlet düşmanları her yerden kovulmak lazım millet ona göre tepki verirse yok olup giderler. Devletten hak istiyenin hakkını baş kaldıranında başı alınmazsa bu işlerde bitmez zaten.
  • 3 Ay Önce

Emekli

YÜRRRÜÜÜÜ, ENSE TRAŞINI GÖRELİM ...MAZ ....MAZ SAHTEKÂRLAR..!!!!
  • 3 Ay Önce

06 pursaklar

Vatandaşı tebrik ederiz. Takiyyeci zillet ittifakına güzel şamar olmuş
  • 3 Ay Önce

Salih

Gayet normal vatandaşın tepkisi fetö ve pkk sevicileri evinde görmek istememiş
  • 3 Ay Önce

Fetö vb terör severler ne bekliyorlar!!!

Dağlara uygun kıyafetli eli kanlı pkk terör örgütünün, şehire uygun kıyafetli versiyonu elikanlı fetö örgütünü masum ve mazlum gösterme gayretinde olan zillet partilerinin milletin gözündeki yeri tamda bu!!!
  • 3 Ay Önce

SACİ

ORMAN YANGINLARI ELBET VAHİM BİR DURUM TABİİ Kİ ÜZÜLÜYORUZ FAKAT BENİM DEĞİNMEK İSTEDİĞİM KONU PİKNİK ALANLARI DA AYNI ŞEKİLDE KİRLETİLMİŞ HER NE YENMİŞSE ÇÖPÜ PİSLİĞİ BIRAKILARAK GİDİLİYOR SOKAKLARIMIZ PİSLİK ÇÖP İÇERİSİNDE
  • 3 Ay Önce

Ahmet

Bu ülke m.çavuşoğlu gibi başarılı dışişleri bakanı görmedi.onu eleştirmek saygısızlıktır.
  • 3 Ay Önce

Adanalı

Bizim insanımız gerçekten kafayı yemiş doğru ile eğriyi ayırt edemiyor cb rte kendine 13 uçak alacağına ülkesine THK uçak alsaydı sorgulamayı bilmeyen cahil insanlar
  • 3 Ay Önce

Aaaaaa

Yüzsüzlüğünde bu kadarına pes vatandaş resmen rezil etmiş hala rant peşindeler
  • 3 Ay Önce

Yapmayın

İktidardan biri gitse cok iyi yapmış,destek için gitmiş olurdu. Kovulsaydi kovan kişi hain olurdu.  
  • 3 Ay Önce

Güney Doğulu

Mahmut kardaş sen adamın hasısın hası.  
  • 3 Ay Önce

Neron11

Aman dikkat edin, bir yerlere benzin bidonu falan saklamışlardır, ortakları pkk'nın eksik bıraktığını tamamlar bunlar.
  • 3 Ay Önce

oflu baba

ISLERI GUCLERI ARTISLIK MAGDURA YATMAK
  • 3 Ay Önce

Mikail

Umut kayıkçı mevlüt çavuşoğlu başından beri orda birde münazarın sonunada bakarmısınız.gönül birliğine varıldı..
  • 3 Ay Önce

Mehmet

 gideceği evi önceden ayarlamamış demek.
  • 3 Ay Önce

boa

Başlık çok güzel olmuş. Bir olay anacak bukadar iyi izah edilebilrdi.
  • 3 Ay Önce

Olamaz

Yanında sözde soğancı ve aç kalan sözde kuyumcu götürmeyi unutmuş biz İP i başkalarının elinde olan yaratıklar
  • 3 Ay Önce

Haci

Millet kafayı yemiş. 
  • 3 Ay Önce

Onubunu Bilmeyen

Vatandaş doğru davranmış. Bir sizin artistliğiniz eksikdi zaten.
  • 3 Ay Önce

Vejo

Olumlu tek adımları yok bunların işleri gücü rant sağlamak şimdi o tepki gösteren vatandaş oda ak partili yaparlar bunlar işlerine gelmedimi hemen çamura vatandaş doğru söylemiş sizin yapabileceğiniz birşey yok gölge etmeyin yeter insanların canları yanmış bunlar birlik olacağına hükümete köstek oluyorlar
  • 3 Ay Önce

umut

akit dün de Mevlüt Çavuşoğlu manavgatta protesto edildi
  • 3 Ay Önce

vatandaş

Eve gireceğine al bir kova da ormana koş
  • 3 Ay Önce

Servet

Işte böyle
  • 3 Ay Önce

Ahmet

Ip .... oldu .
  • 3 Ay Önce

Orhan-Viyanali

Arsızlık ve Pişkinlikde sınır tanımayan Zillet İttıfakını kınıyor ve lanetliyorum.
  • 3 Ay Önce

alper

lan bi yangınları sizin dostlarınızyol arkadaşlarınız çıkarmıştır 
  • 3 Ay Önce

Mikail okuroğlu

Yüzsüzlük sırıtmış samimiyet gereklidir  
  • 3 Ay Önce

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

Yaay İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23