IDC CIO SUMMIT 2020’den Bağcılar Belediyesi’ne ödül
Başarılı projelerin ödüllendirildiği ve bu yıl 11.’si düzenlenen IDC CIO SUMMIT 2020’de Bağcılar Belediyesi, “Müşteri Deneyimi” kategorisinde “Akıllı Başvuru ve Dijital Vatandaşlığa Geçiş” projesiyle 3.’lüğe layık görüldü.Özellikle Kovid-19 sürecinde çok tercih edilen bu projeyle bugüne kadar 1 milyon 200 bin kişiye ulaşıldığı açıklandı.
TÜRK
gercekler