• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından açılmıştı! Ankara-Niğde Otoyolu ilk sınavını başarıyla geçti

4 Eylül Cuma günü Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan açılan ve "Türkiye'nin en akıllı yolu" olarak nitelendirilen Ankara-Niğde Otoyolu'nda lastiği patlayan bir araç, ekiplerin anında müdahalesi sonucu kısa sürede yoluna devam etti.

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Gaz verrrr

Bitmeyen yolun açılışı Türkiye'de olur.
  • 6 Yıl Önce

Davudi

bildiğim kadarıyla; tamamen öz sermaye ve titizlikle yapılmış bir yol. Erg inşaata başarılar
  • 6 Yıl Önce

zenci vatandaş

enflasyon %200 artmış , bu yollar gündem değil , durumu düzeltmek için ihracatı artırmamız lazım ,
  • 6 Yıl Önce

Yol olsa ne yazar

Bırak birinci el sıfır arabayı millet ikinci el otomobil bile alamıyor
  • 6 Yıl Önce

Ali Şükrü Karaalioğlu

Binek araç için 115 ,50 TL Sudan ucuz Hem dolarda değil TL 115 TL...
  • 6 Yıl Önce

Hasso

Sanki uzayı keşfetmiş.  
  • 6 Yıl Önce

Simyager

Bize yolun değil, yolcunun akıllısı lazım. 115 TL'ye otoyoldan geçip, sonra da AKP'ye oy verecek kadar aklını kaybetmiş bir millet için akıllı yola gerek yok.
  • 6 Yıl Önce

serdar-1.

Araç geçiş garantilimi,bu yoldan geçmenin ücreti ne?
  • 6 Yıl Önce

Mustafa Bozdemir

Önce böyle bir hizmeti tebrik et,ülkeni takdir et sonra soru sor..!Yok geçiş araç garantili mi imiş ? tam bir haset ve kıskançlık sorusu! 
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23