• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ayasofya Camii'yi hazmedemeyen Orhan Aydın böyle kin kustu

Sözde sanatçı Orhan Aydın, Ayasofya'nın yeniden cami olarak açılmasını hazmedemeyerek tepki çeken sözler sarf etti.

86 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

aslı mert

büyüklerimizin dediği gibi anası bunu doğurmamış ..
  • 4 Yıl Önce

www

sana gökten kemik yagacak diye beklerken ölüp gideceksin
  • 4 Yıl Önce

yasemin

ADİ orhan aydın dinsiz orhan aydın.
  • 4 Yıl Önce

yasemin

EVET HALK VAR, MİLLET VAR, ARKASINDA ALİ ERBAŞ'IN RECEP TAYYİP ERDOĞAN'IN ÖNCEDE ALLAH cc VAR yobaz CHP dinsiz chpkklılar gericiler teknoloji yapay zeka düşmanları adiler.
  • 4 Yıl Önce

mehmet selim polat

LAİKLİĞİN CENAZE NAMAZI KILINMAZ.SADECE MÜSLÜMANLARIN CENAZE NAMAZI KILINIR. ORHAN AYDI NINDA CENAZE NAMAZI KILINMAZ.
  • 6 Yıl Önce

Mehmet Akif

böylelerine aydın denmez.neyin sanatçısı bu garip adam. len rum musun nesin. hadi git işine . Fatihin vakfına sen yakışmazsın. en son kıldıysan hiç, ne zaman namaz kıldın sen ? nebel falan mı istiyon? terbiyemi bozmiyim senin gibi birine değmez bile.
  • 6 Yıl Önce

Necati türker

Bu orhanaydın denilen müslümanlık düşmanının nekadarda zoruna gitmiş hey .... sen hangi ülkenin sözcülüğünü yapıyorsun rum uşağı sen lâyiklikten neanlarsın leyleğin lak lakı gibi bilinçsizce lakırdıyorsun layikliği bir tarifetdesem yapamazsın sen bukadar ....
  • 6 Yıl Önce

HAŞAN basan

türkiye bu rum bozmalarını temizlemedikçe içimiz deki yunanlı lara ayakları dikiş tutar
  • 6 Yıl Önce

HOŞT
  • 6 Yıl Önce

Hmd

Sizin gibi.....lerin sayısı bir türlü azalmak bilmiyor.Ölünce toprak bile sizin gibileri bağrına basmayacak.
  • 6 Yıl Önce

hursit dilaver

ADAM ÇOK HAKLI. YARIN BU ÖLDÜĞÜNDE CENAZESİ BELKİ DE AYASOFYA MUSALLASINA GELECEK VE BİZİM HÖDÜK MÜSLİMLER KOŞA KOŞA NAMAZINI KILACAK. AYASOFYA ŞART DEĞİL. BUNLAR GENELDE ŞİŞLİ YA DA ŞAKİRİNDEN KALKAR. ORANIN CAMİ CEMAATİ DE ZATEN AAAH BİR ÖLÜ OLSA DA NAMAZINI KILIP SEVAP KAZANSAK DERDİNDELER..NE EDECEKSİNİZ.. BU BÖYLE İŞTE
  • 6 Yıl Önce

Recepali

Bu .... ne sanatçısıymış acaba.  
  • 6 Yıl Önce

ismail yıldırım

Kendine sanatçı diyen bir zavallı ezik,tüm ömrü boyunca adam olmaya uğraşmış ama adamlığı zorla soksan onda duracak bir yer olmadığı için böyle Mal olarak kalmış bir mahlukat.Kusuruna bakmayın sanatçı olmadığı için göremediği ilgiyi böyle çıkışlar yaparak görmeye çalışıyor.Tıpkı peşinden koştuğu zavallı keMAL gibi.çokta öenmsemeyin o zaman kendini bi bok sanıyor....
  • 6 Yıl Önce

mustafa dmpnr

niye bizlerde hazımsız insanlar var yahu sen ataistsen veya kafursanız bu davranışlarınızla çok büyük toplumlardan nefret ve lanetler aldığınızdan mutlaka haberi niz vardır zaten bu davranışlarınızdan dolayı sizleri kiliseler bile kabul etmezler çünki belli büyük din toplumları dinsızleri kabul etmezler.
  • 6 Yıl Önce

Kızıl elma

Yav bu ...leri muhatap akmaya değmez tâbi kış kisligini .... .....ugunu yapacak it ürer kervan yürür
  • 6 Yıl Önce

Ziya

Evet şeriat isteyen bizler varız sanatçı bozuntusu fazla ,,,,
  • 6 Yıl Önce

Vatandaş

Senden aydın oluyorsa bizim köydeki ineğin ,,, senin gibi aydınlardan ülkeye daha faydalı
  • 6 Yıl Önce

Yavuz 1517

Chp'nin bütün devrimlerinin muhalifiyiz. Chp ve karanlık zihniyetini hiç bir zaman sevmedik ve sevmeyeceğiz de. İngiliz işbirlikçisi chp'nin devri bitmiştir. AYASOFYA'nın ibadete açılması ile cenaze namazları kılınmıştır. Ama, rahmet dilemiyoruz tabi. Bundan sonra chp yandaşlarının paranoyak hallerine sık sık rastlayacağız. Bizlere olan nefretleri ve kinleri zirve olacak ama umurumuzda dahi olmayacak. Kendi kinlerinde boğulacaklar.
  • 6 Yıl Önce

Necati türker

Bunlarmı sanatcı bunlar bırakın sanatcılkğını yüce türkmilletinin yüz karasıdır bende şimdi soruyorum bu di nsize hangi kutsal dinde lâyiklikvarmış ispatlasın bir fıransızın uydurma fikrine kspılmak nekadar insani zekâ bana bunu birisi anlatsın ayasofyada namaz kılmaklan hiçbirşey ölmedi aslında herşey yerini buldu olması gereken oldu bu örümcek kafalı ..... zoruna gitmiş istemiyorsa bu ülke müslüman ülke bunu bilip ya saygıduyar yada yunanistana dindaşlarının yanınagider
  • 6 Yıl Önce

Necmittin kara

Yunanım diyemiyor,.HOŞT oaradan,...
  • 6 Yıl Önce

Pazarcı

Allahım sen bizi bu dinsiz guruhun şerlerinden muhafaza eyle
  • 6 Yıl Önce

murat yılgınç

ULAN .... HANGİ ETNİK GRUBUN YANDAŞISIN ..... SENİN GİBİ DÜŞÜNENİN BU ÜLKEDE YERİ YOK COOOOOOOK TA İLERİ GİTME AĞZIMIZI DAHADA BOZMA ŞİMDİLİK SANA ....... YAKIŞTIRIYORUM DEVAM EDERSEN SANA NELERİ YAKIŞTIRILACAGINI GÖREKCEKSİN..
  • 6 Yıl Önce

A.vahid

o.aydın denilen soysuz, yunan üzülür normaldir ya sizin gibi yerli bizansa ne demeli..alayınıza tükürüm alçak yaratık...
  • 6 Yıl Önce

Namyelüs

Bu batı devşirmelerini kim yetiştirdi acaba,bildiniz.
  • 6 Yıl Önce

Ahmet Avcı

Neden Yunanistana gidip orada ağlamıyorsun
  • 6 Yıl Önce

Şahika

Sen,dinci,kinci,şeriat isteyen değilsen,demek ki tam tersi oluyorsun,yâni,Yahudi,Hristiyan,Budist'sin yani Kafirsin,yâni içimizdeki düşmansın,yâni bağrımıza saplanmış hançersin,senin dinin (bu arada bunların dinleri Laikliktir,bu eskidimi hemen başka bir din uydururlar bunlar)sana bizim dinimiz bize.....
  • 6 Yıl Önce

Ak sevdalı

Sizce laiklik hangi çöplükte dirildi yada sizin lakliğiniz kimin omrunda yada siz kaç paralık adamsınız yada sizin gibi Allah,peygamber, Kur'an bilmez dinsizler ne zamandan beridir İslam'a namaza karşı bu kini yürütme izni verdi yada sizin ve ahalinin mensubu olduğumuz hirstiyan dinine kimse taş atımı yada kimin kevaşesi iseniz başkasının çöktüğünü karıştırmayın o çöpün içinde boğulursun efendi olun ki size bizde saygı gösterelim laikci sahtekar lar
  • 6 Yıl Önce

VOLVO

Solda kimler var? Vatanhainleri, teröristler,dinsizler, gericiler, komünistler, aleviler, laikler, kemalistler, lgbt, pkk, pezevenkler,yunanlılar,rumlar, ermeniler, yahudiler, masonlar, alkolikler, sapıklar...ne kadar bu ülke ve islâm düşmanı varsa solda. Son dönemde bir de FETOŞLAR VE SAADET ÇIKTI. Onlar sağ görünse de münafıklar; safları ve hizmetleri sola olduğundan münafık statüsündedirler yani küfrün sağ kolu.Yakında bu kervana süleymancılar da katılırsa hiç şaşmayın.
  • 6 Yıl Önce

Fahri

Ürkütmeye devam edeceğiz. Müslümanlar seviniyor diğerleri üzülüyor.
  • 6 Yıl Önce

Halil

Yaptigi tanimlamalar kendisini anlatiyor biraz garip bir insan...Seriat isteyen vakiflar?Bunun anlami nedir aciklada millet bilsin,Musluman olan zaten Kuran-i Kerim dogrultusunda yasiyor.Kimse sana inancindan yada inancsizligindan oturu bir sey mi diyor,sende oyle yap ve kapa ceneni ve baskalarinin inanclarina karisma....
  • 6 Yıl Önce

atakan699

rum yunan dost cöp senelerce insanlari dizilerinizle kandirdiniz , umarim sizin gibi zihniyetli insanlara yeni kanunlar gelir
  • 6 Yıl Önce

Yunus

KİM LAN BU PİSSSLİK. AYASOFYA BİZİ İLGİLENDİRİYOR, SANA NE.? NİYE BU KADAR YÜKSEK SESLE HAVLIYORSUN Kİ, SESİN YUNANİSTANIN HAVLAMA SESİNE KARIŞIYOR. SEN ... ARKASINDAN MI ÇIKTIN.? DÜZGÜN BİRİNE HİÇ BENZEMİYOR ŞÂKÜLÜN.
  • 6 Yıl Önce

pınar demir

kim bu
  • 6 Yıl Önce

Mehmet

Lan it git ötede kemiğini ye Yunan tohumu
  • 6 Yıl Önce

latif esen

hoşt oradan batının pislik ağzı yunan ...orhan aydın
  • 6 Yıl Önce

Maarif mevzuatı DEĞİŞECEK

Herkesi "kâfir" yapamadığınız için havlamışsın.Camiler müze,ahır,depo,kumarhane olsun,ezan Türkçe okunsun- hangi müslüman talep ettiyse- okullarda din,tarih eğitimlerini kafanıza göre yapın ruhsuz nesiller yetiştirin,kimsenin sesi çıkmasın.O DEVİR BİTTİ ,TAŞ KAFANIZA SOKUN,BİTTİİ
  • 6 Yıl Önce

oflu baba

ARKADAKILERI SAYDINDA KENDI ARKANI SAYMADIN SENIN ARKANADA BEN GECEBILIRMIYIM ORHAN AYDIN INANKI SENI COK MUTLU EDERIM
  • 6 Yıl Önce

ZaZa

Şeriatın ne olduğunu bilmeyecek kadar yobazsın. Şeriat kanun demek yasa demek. Yahudi şeriatı İsrail de uygulanıyor yobaz.
  • 6 Yıl Önce

ZaZa

Gerici yobaz gerizekalı Lut kavminin çocuklarıdır. LGBTİ ürünü sapıklar Türk milletine ders veremez.
  • 6 Yıl Önce

Mehmet

Vayy bee! insancıkların ağızlarından irin, gözlerinden ateş fışkırıyor... Bir de insanlara "dinci", "kinci" vs.. etiketler... Kendilerini nerede görüyor, hayal dünyalarında ne yaşanıyorsa artık... Ham meyvayı koparmışlar dalından. Sakin ol Orhan'ım sakin ol.. Yavaş gel, otur şöyle dinlen hele!!
  • 6 Yıl Önce

Cemşit

Kim bu DILLO?
  • 6 Yıl Önce

Alışırsın zor girsede

Orhan anlaşılan sanada diğerleri gibi çok zor girmiş ama sende alışırsın
  • 6 Yıl Önce

V.A.

Ha, şöyle, anlayın artık, TÜRKİYE eski Türkiye değildir. Sizin kafanızdaki laiklik cehennemin dibine gitti. Gerçekler acıdır.
  • 6 Yıl Önce

keçili71

içimizde yunanlılar bunlar. ama sorun şu ki babaları belli değil bu kafirlerin.
  • 6 Yıl Önce

Osmanlı 1453

Bu adamların camiden cenazesi kaldırılmasın gitsinler nerede gebereceklerse orda gebersinler.
  • 6 Yıl Önce

Lâedrî 61

Sokak köpekleri cirit atıyor. Eko, bunlara bir el at. Artık, barınak mı yaparsın, itlaf mı edersin; ne yaparsan yap, bu havlamaları sustur yoksa biz susturacağız, hayvana şiddet olacak!
  • 6 Yıl Önce

Amorti Kâzım

Gaz ilacı kullan midene iyi gelir,HAZIMSIZLIĞI giderir sanatçıymış,olsan olsan artığı olursun.Doğru,senin gibi betonlaşmış,bilindik yanlıştan şaşmayan kronik hastalıklı laik yobazlar olacak değildi ya.Bu hazımsızlık ve sakat zihniyet ile sıtmaya tutulmuş gibi titreyerek gideceksiniz en sonunda.
  • 6 Yıl Önce

Vatandaş

Siz kinci değilmisiniz...devemisiniz kuşmusunuz belli değil,ulan alçak,kurtuba camii içinde birşey söyle sene...laikliğinizi de alın defolup gidin müslüman anadolu coğrafyasından...
  • 6 Yıl Önce

Bu kim?

Bu soytarıyı haber yapmak gündemde tutmak demek. Suratına tükürün gitsin...
  • 6 Yıl Önce

Hasan

Ya bu şerefsizlere küfür etmek bence suç sayılmamalıdır
  • 6 Yıl Önce

Yüksel

Biz bu ülkenin dinci yobaziyizda sen kimin hangi ülkenin pi.isin.
  • 6 Yıl Önce

Neron11

Senin dinin sana benim dinin bana 
  • 6 Yıl Önce

mustafa

bu turlerin olusunu camiye sokmayip yasadiklari gibi rezil bir sekilde direk gommek gerek
  • 6 Yıl Önce

Yakup

bitmedi Sadettin .....ler
  • 6 Yıl Önce

Hasanali köse

şimdi öldü mü nereye gelecek bir caminin önüne neden şeriati istemeyen kafirtir Şeriat nedir Kurani Kerimdir
  • 6 Yıl Önce

insanoğlu

NAMAZ VE ABDEST ŞERİAT KURALIDIR....NE OLDU ZORUNA MI GİTTİ ?
  • 6 Yıl Önce

mehmet

bu adam zaten ermeni türk düşmanı adamsa gerçek kimliğini açıklasın ondan sonra konuşsu
  • 6 Yıl Önce

MUAZ

Uluyun bakalım çakallar! Bu son ulumalarınız.
  • 6 Yıl Önce

Murad mardin

....
  • 6 Yıl Önce

Murat mardin

....
  • 6 Yıl Önce

HALK

HADİ ÖTE DE HAVLA T....SİZ. ÖYLE BOŞ BOŞ BAKARSINIZ ANCAK.
  • 6 Yıl Önce

Fatih

Bunlar san atçı değil, sanatçı efendi dir. Vatanını Milletini incitmez, bunlar iple oynayan kuklalar dır, bunların ipi yunanların elinde ip hareket ettikçe havlar.
  • 6 Yıl Önce

Bilal topcu

..... kudurun istesenizde istemesenizde zafer ancak islamindir insallah vesselam
  • 6 Yıl Önce

Ramazan

Bu müslüman degil . Bu imansiz mikrob bu kendini ne zannediyor .
  • 6 Yıl Önce

Kininde ...

Kininde ...
  • 6 Yıl Önce

kartal

Yanii,halk var,herkesi saydın bi senin gibi ....... ........ları kaldı
  • 6 Yıl Önce

Sinan

Sen kimsin, ..... herif.
  • 6 Yıl Önce

mustafa

KEMALİN HİÇOĞLU HİÇLERİ BÖYLE KUDURUYOR YA İÇİMİN YAĞLARI ERİYOR. SİZİGİDİ KEMALİN HİÇLERİ SİZİ. DAHA DURUN BU FIRTINADAN ÖNCEKİ SESSİZLİK BAKIN BAKALIM DAHA NELER OLACAK. KURDUĞUNUZ PUTPERSE VE KAFİR DÜZENİ TEK TEK YIKACAK. HAK VE ADİL DÜZEN GELİYOR.
  • 6 Yıl Önce

avb

Asıl kinci senin gibi kudurmuşlardır ağzından akan salyalardan belli kuyruğunu bacakların arasına alıp sahiplerinin yanına git
  • 6 Yıl Önce

ACI VE GERÇEK

Bu güzelim vatanın ekmeğini yiyen suyunu içen dört mevsim güzel havasını soluyan halkın sırtında sözde sanatçıyım diye geçinen adı bizde görünüp bizde olmayan o kadar ... bozuk Bizans ..... var ki gizli ajandası olan birde vatan seven görünen mandacı yaşamak isteyen çok kuş beyinli var
  • 6 Yıl Önce

Neco

Allah sizin gibi .......... fırsat vermesin.
  • 6 Yıl Önce

Şeriatçı

Evet şeriat istiyoruz
  • 6 Yıl Önce

Efelerdiyari

Laiklik hainlikse yerin dibine girsin. Böyle laiklik.
  • 6 Yıl Önce

Europa

Fasisler cildiriyor , cook zavalli bunlar batiyla ayni karekteri sergiliyorlar bunlar nereden akrabalar acaba meyhaneden mi ?
  • 6 Yıl Önce

Dunya_Vatandasi

Çok doğru soylemis.Ülkenin cenaze namazını kılıyorlar. Yaptiklarinizin hepsinin hesabını vereceksiniz

Alim

Ulan yobaz cahil saltanata hayır diyorsunuz demokrasiye hayır diyorsunuz ne peki çözümünüz ne  
  • 6 Yıl Önce

Asla

müslümanlar müslüman olalı böyle küfür hakaret yemediler ama bizimkiler süslüman kimseden tıs yok.  
  • 6 Yıl Önce

hepinizin

Sanatçı bozuntuları
  • 6 Yıl Önce

Sadettin

Orhan sana denebilecek tek şey kocaman HOOOOŞŞT
  • 6 Yıl Önce

Türkoğlu

Sen nesin peki.o sundu,o kinci senin Müslümana kinin nefretin niye.kimlerden sin.
  • 6 Yıl Önce

Hüseyin

Kudurun lem :))))))))))))))))
  • 6 Yıl Önce

Soner kurt

Soda verin hazmettirsin?
  • 6 Yıl Önce

Mining

Bu adam ne sanatı yapıyormuş. İlk defa duyuyorum. Adını duyurmak, hey ben buradayım demek, fark edilmek için böyle konuşmuştur.
  • 6 Yıl Önce

Eyup

Sen kimsin çakal? Bu millet bundan sonra ne idüğü belirsiz yahudi ermeni bizans kalıntısı pisliklerin ne film ne tiyatrolarına gitmesinler kitaplarını okumasın şarkılarını dinlemesinler. Birde bunlara paralar kazandırıyoruz Türk ve Müslüman düşmanlarına.
  • 6 Yıl Önce

yücel

o saydıklarının içinde değilsin o zaman, geriye ne kalıyor söylemeye lüzum yok sanırım
  • 6 Yıl Önce

Albayrak

Bu ...... ......ğu da yenimi çıktı
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23