• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bakan Pakdemir Yeni Akit’e konuştu: 2021 sonunda hayvan ithalatı sıfırlanacak

Gazetemiz Ankara Temsilcisi Hacı Yakışıklı’ya açıklamalarda bulunan Tarım ve Orman Bakanı Dr. Bekir Pakdemirli, Türkiye’nin kendi tohumunu kendisinin ürettiğini belirtti. Bakan Pakdemirli, “2021 sonlarına kadar canlı hayvan ithalatını sıfıra indirmeyi hedefliyoruz. Mücbir sebepler dışında Kovid olur, başka bir durum olur bunların dışında. Üreticimizi biz geçen yıldan bu yana ciddi manada destekledik” dedi.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ömer

Akepe Lobilere karşı sempatik..plakacilara etcilere tohumcu vs dokunulamaz dokunudrulmaz...
  • 6 Yıl Önce

Yerli ve milli politikaları destekliyoruz. ithalatı redediyoruz. Eğer bir üründe ihtiyaç varsa yine bu ülkenin evladı üretmeli ülkemiz kazanmalı. Hatta üretimi öyle verimli bir şekilde artıralımki ihracatta hollanda gibi büyük gelirler elde edelim.
  • 6 Yıl Önce

Mikail okuroğlu

Aziz metin bugün 'den itibaren sorumlusunuz bakalım ne b......y.... öyle dışarı 'dan gazel okumayla olmuyor 10 yıllarca birikmiş meseleler var çözüleceğine inanıyorum...
  • 6 Yıl Önce

Aziz Metin

Madem öyle peki yıllar yılı neden yerli tohuma yasak getirdiniz, neden et fiyatlarını düşürmek için, üreticiye, köylü-çiftçiye destek olup, maliyetleri düşüreceğinize, işin kolayına kaçıp ithalatı serbest bıraktınız? Üstelik et fiyatlarını da düşüremediğiniz gibi, Millete şarbonlu etleri yedirdiniz. Demek ki işten anlamıyorsunuz.
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23