• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sürücülere kötü haber! Bir zam daha geliyor

Petrol fiyatlarındaki hızlı artış nedeniyle motorine 15 kuruş, benzine de 20 kuruş civarında zam bekleniyor.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ahmet

putsavar yorumcu avrupada bir işçi 4000-5000 euro maaş alıyor sen neyin kıyasını yapıyorsun.görmüyormusun kardeşim zamdan etkilenen orta kesimdir,bakana milletvekiline,iş adamına bu zamların zararı olmaz,sen nerde yaşıyorsun piyasaları görmüyormusun 3 aydır yeni işbaşı yaptık işler çok zayıf,zam olmayacak ki piyasalar canlansın,kim ne derse desin hükümetimiz 2010 lu yıllardaki kadar halkı rahatlatıcı politikalar yapılmıyor,veya beceremiyorlar,hükümeti savunmak yapılan yanlışları,zamları savunmak değildir...
  • 6 Yıl Önce

okuyucu

yahu daha dün halkın yanındaymış gibi doğalgaza isyan eden EPDK başkanım nerdesiniz sizi şimdide görmek istiyoruz,saıl şimdi ekranlara çıkıp,yahu petrolün en değersiz olduğu şu dönemde brent 80 dolarken benzin 7 liraydı şimdi 40 dolar benzin 6,50 geldi niye zam yapıyorsunuz demiyorsunuz?piyasalar iyi değil,iş başı yapıldı fakat işler çok zayıf,birde sürekli benzine zam geliyor yarın birgün büyük firmalarda zam yağmuruna başlayacak,siz sayın yetkililer bunları düşünmüyormusunuz,kalan son nefesimizi de siz burnumuza tıkayıp bizi boğuyorsunuz.hep fedakarlık halkdan mı olacak.yeditepede MÜZİK SUSMAYACAK deyip 30 milyonu zaten zengin olan şarkıcılara vermekde sıkıntı hissetmeyen bizde dediğimiz siyasetçilerimiz siz ne yapmaya çalışıyorsunuz...ayağınıza kurşun sıkıyorsunuz...
  • 6 Yıl Önce

Putsavar

avrupada bir depo kaça doluyor biliyormusunuz 178 euroya yani 1320 tl ye.avrupanın en ucuz benzinini kullanıyoruz biraz insaf yahu.bu arada 2 de bir zam zam deyip milletin kafasını karıştırmayın.bu fiyat düzenlemesi fiyat güncellemesi.zam kendi ürettiğin malda olur bu ithal ithal öğrenin artık şunu
  • 6 Yıl Önce

İBRAHİM

Almanyada 2 euro bile degil benzinin litresi

erdem

dünya da hızla düserken bizde yavas, dünyada yavaş yavaş çıkarken bizde roket gibii :))))))
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23