• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

SGK genelge yayımladı! Emeklilere 1500 TL müjdesi

Geçtiğimiz aylarda en düşük emekli maaşının 1500 TL'ye çıkarılmasıyla ilgili çalışmalar duyurulmuştu. Sosyal Güvenlik Kurumu, yayımladığı genelgeyle emeklilere ilişkin en düşük 1500 TL aylık uygulamasının ayrıntılarını belirledi.

14 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yeter k

Bende eşimden dul aylığı alıyorum ama 1195 hiç artmadı bu nadıl oluyor emekli ayrımımı yapılıyor
  • 6 Yıl Önce

Halil

Sgkcok yanlış yapıyor nedeni şu yok 2000de önce yok 2000den sonra böyle işimi olun malesef Türkiye'de oluyor ikibindensonra emekli olan yedibin günden emekli oluyor bunaragmen çok azmas alıyorlar işde biz buna adelet diyoruz çok pirim yatıran insanlar enayimi ikibinden önceki beş bin günden emekli olsun diyeti yedibin günden hak adelet bunun neresinde
  • 6 Yıl Önce

Şenel

Aşagidakini yukari cekiyorken biz ortadakileri Eziyorsun bizim haklarimizi Olura olmaza verip sonra Para yok deyip bizo tabana Cekiyorsun magduruz Listenin ortasinda ayliklanbirisi olarak yapilan Zamkardan nasil memnun olucam
  • 6 Yıl Önce

Kadriye uzun

Biz iki kız kardeşiz 1250 alıyoruz bizimkilere zam olacak bizler ki aylık ikiye bölünüyor bizlerde 1500 olacakmı
  • 6 Yıl Önce

Kadriye uzun

İki kız kardeşiz annemden ölüm aýlı alıyoruz bizimkide 1500 olacakmı ikiye bölünüyor bizimkilerede zam olacakmı
  • 6 Yıl Önce

Songül

Askeri ücret altında emekli maaşı olmaz insaf
  • 6 Yıl Önce

Ahmet uzgur

Nnasilbir emeklilik ibinbesyuzlira ile nasıl gecinilir çıkıp biri açıklasın ayıptır günahtır 2008 sonrası emekli olmak suçmu demek ülkeyi soymak suç değilmiş
  • 6 Yıl Önce

Emine yilmaz

Emekli maaşım 1500 lira değilken 1400 liraydı yani 100 lira zam gelmiş oldu 6 ayda bir yapılan zamdan mesela önümüzdeki temmuz ayında yapılacak zamdan bize artış yokmu hicmi artış yok cevaplarsanız sevinirim teşekkürler
  • 6 Yıl Önce

Celil Avcı

Bunasil 1500liraalavere dalavere yazik
  • 6 Yıl Önce

Memleketim

Avrupaya bırakın dogu Avrupa ulkesi romen ler onbes yıl türkiyede kazanıp evine para gönderiyorsun romanyada asgari ücret 600 ero eskiden bir Türk lirası iki romen lei alıyordun şimdi 1.50 TL vereceksin 1 lei alacaksın aradaki fark adamların geldigi durum biz emekliye asgari ücreti bile veremez hale geldik
  • 6 Yıl Önce

Putsavar

17 MİLYON AMERİKALI 43 MİLYON AVRUPALI BOŞUNA TÜRK VATANDAŞI OLMAK İÇİN NÜFÜS MÜDÜRLÜKLERİNE ÖN BAŞVURU FORMU DOLDURMADI.AN İTİBARİYLE DÜNYANIN EN ÖZGÜR EN REFAH EN GÜVENLİ EN ZENGİN VE EN KUVVETLİ ÜLKESİYİZ.HERŞEYİMİZ GANİ GANİ VAR HAMDOLSUN
  • 6 Yıl Önce

son mohikan sevici

DÜNYADA EMEKLİLERİN EN REFAH YAŞADIĞI ÜLKE TÜRKİYEDİR.AVRUPDA AÇLIKTAN ÖLÜYORLAR AMERİKA KEZA ÖYLE.ALLAH RAZI OLSUN REİSİM
  • 6 Yıl Önce

Asya

Batı ülkelerindeki emekliler dünyayı gezerler biz ise evin içinde seyahat ederiz! Türkiyede emekliler gerçekten emekliyorlat.yahu bu zam dediğiniz sadaka bile değil..
  • 6 Yıl Önce

Asya

Batı ülkelerindeki emekliler dünyayı gezerler biz ise evin içinde seyahat ederiz! Türkiyede emekliler gerçekten emekliyorlat.yahu bu zam dediğiniz sadaka bile değil..
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23