Araç sahiplerine kötü haber! Zam geldi
Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikasından (EPGİS) yapılan açıklamaya göre, otogaza 19 kuruş zam yapıldı.
Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikasından (EPGİS) yapılan açıklamaya göre, otogaza 19 kuruş zam yapıldı.
WhatsApp İhbar Hattı
+90 (553) 313 94 23
kubilay.
vedat
turan