• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Polis memuru, otomobilini çalan genci öldürdü

Balıkesir’in Susurluk ilçesinde görevli polis memuru Ömer E. (40), otomobilini çalan Mustafa Alınç'ı (17), zeytin tarlasında çalınan aracının direksiyonundayken ruhsatsız tabancayla ateş ederek öldürdü.

19 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

kerem

bu polis kardeşimize Allah kolaylık versin. hakimlerede vicdan ve adalet anlayışı versin.
  • 6 Yıl Önce

Çok mulazım

Nu ülkede hırsıza ödül gibi ceza vermenin bitmesi gerekir.hırsızlık adi bir suçtur.ağır ceza olmalıdır. Hırsız cesaretli bu ülkede
  • 6 Yıl Önce

leyla

Mala yapılan saldırı ile cana yapılan saldırı arasında bir fark yok bence. Adamın malı sonuçta ömründen harcıyor o malı edinebilmek için,hırsız hak ettiğine kavuşmuştur. Bence mal sahibine ceza verilmemeli ille de ceza kesilecekse ruhsatsız silahtan olabilir o da adli para cezasına çevrilir.
  • 6 Yıl Önce

Ekrem Nacar

Ooh çok iyi olmuş neyine lazım başkasının arabasını çalmak.ve kaçırmak.
  • 6 Yıl Önce

m.toprak

sonu iyi bitmiş
  • 6 Yıl Önce

eğitim

cehennemi boylamış bir daha hırsızlık yapsın bakayım. polis ne yapsın kaçıyor teslim olmuyor. eline sağlık bir bir bunları temzilemeden memleket huzura kavuşmaz. zaten doğru düzgün caydırıcı cezası yok. olana af çıkarılıyor. vatandaş çaresiz kendi cezasını kendi uyguluyor.
  • 6 Yıl Önce

Ali

Bir pislik gebermişde ben polis memuru arkadaşın durumuna çok üzüldüm yazık bir hiç uğruna hayatı karardı... Allah kimsenin başına getirmesin....
  • 6 Yıl Önce

tosuncan

Ellerine sağlık 
  • 6 Yıl Önce

Ellerine saglik

Cok guzel yapmis, ellerine saglik polis abimizin
  • 6 Yıl Önce

Hakem

Polise helal olsun hirsiz hakettigi gibi gebermis
  • 6 Yıl Önce

Yusuf

Su yasta boyle kanunsuzluklar yapiyor. Geberdigi iyi olmus toplum gelecekte azili suclu olacak kisilerden kurtulmus oldu.
  • 6 Yıl Önce

keçili71

polise yazık olmuş. pisi pisine hayatı karardı adamın.
  • 6 Yıl Önce

İskender

Geberenden hayır gelmiceği belliydi fakat kendisine emanet verilen araca içki içip aracı alkollü kullanan vatandaşta geberen kadar suçlu emanete hıyanet etmiş ensonunda emanet edenin başını sıkıntıya sokmuş ...
  • 6 Yıl Önce

Mehmed

Bizim eve 2 kez hırsız girdi ama ne hikmetse hırsız bulanamadı. Halbuki komşular bile hırsızın evini elleri ile birbirilerine gösteriyorlar. Ama kendilerine bir zarar gelince hemen buluyorlar. Çok yazık...
  • 6 Yıl Önce

Mülayim

Uzun süredir böyle güzel haber okumamıştım, Olması gereken olmuş,Bu yasalarla ve uygulayıcılarla Ancan böyle olur,,Hırsıza caydırıcı ceza verilmiyor,,Umarım bu gibi olayların arkası gelir de hırsızlık önlenir. Kutluyorum Polis memuru kardeşimizi.
  • 6 Yıl Önce

ERDEM

RENT A CAR FİRMALARININ CANI YANIYOR YANGIN VAR DİYORUZ SESİMİZİ DUYAN YOK
  • 6 Yıl Önce

hay bin gunduz

hiç üzülmedim bi it eksildi o polise de madalya takılsın
  • 6 Yıl Önce

Samet

Dünya iki pislikten kurtulmuş.
  • 6 Yıl Önce

ömer

sinema gibi, inanırsan
  • 6 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23