• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

'Biz masadayken alamazlar' diyorlardı: Ve kabul ettiler, Türkiye o savaş uçaklarını alıyor

'Biz masadayken alamazlar' diyorlardı: Ve kabul ettiler, Türkiye o savaş uçaklarını alıyor

15 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Cemal isik

Sinsi Yunanlılar bize saldicak diye Avrupa'yı Vel velveleye veriyo içinde helenizim olan İstanbul'a konstanto pulos diyen kendisi kanimiz insansız uçaklarımız hesaplarını bozuyo karın ağrısı bu
  • 25 Gün Önce

kayserili

imzalarin atildigi gun almis olduk o ucaklari! ama gavura guvenilmuz ve amerikanin yaptigi gibi yapar ve paramiz yanar cunku gavur hirsizlar asla geri odeme yapmiyor
  • 25 Gün Önce

Yakup külçe

Evet savunma sanayindeki başarılar göğsümüzü kabartsada savaş uçağı ile ilgili açıklamalarda cak, cek, mış, miş kullanılması ve hala bir uçağın dahi alınmamış olması bizleri üzüyor. Ayrıca NATO'ya girmesi karşılığı bizim alacaklsrımızda ortada yok yalan oldu hepsi, itibar yerlerde.
  • 25 Gün Önce

Hakk

Kaan yaptım diye övünen F16 modernizasyonu için ABD ye muhtaç oluyor
  • 26 Gün Önce

Hakkı

Biz KAANLA övünüyoruz..... Sen Chpnin kapattığı uçak fabrikası ve f 16 ile övün.... Chpli belediyeler tıkır tıkır çalışıyor.!??

Uykudan önce

Büyüklere masallar
  • 1 Ay Önce

alparslan

nenende. sana. masal. anlatırdı. sen. masal. dinlemeye. devam

Şüpeci

2030 da teslim alacağın uçağın şimdi faydası ne. Gelecek diye şu an kimi korkutuyorsun. Kaldı ki kaanı aynı sene envantere katacağım diyorsun. Farkeden ne. Sanki birini hemen teslim alıyormuş gibi edebiyat yapma
  • 1 Ay Önce

Ömer faruk

Gelecek ucaklarin çok faydası yok ama Türk mühendislerin o uçaklari incelemeye ve üzerindeki teknoloji birikimini inceleyip geliştirip kaan in en yeni 5 nesil versiyonlarinda kullanmaya ihtiyacı var. Amaç ucak değil bence teknoloji s 400 hava savunma sistemleride onun için alindi üzerindeki radarlar incelendi ve daha iyisi yapildi dahada geliştiriliyor.

Ramses

Katardan 12 tanesi gelmeliydi bu aya kadar.
  • 1 Ay Önce

Necmi

Şimdi sırada hava savunma destroyeri ve fırkayeyn filoları var. Ha gayret.
  • 1 Ay Önce

hasel

Eurofıghter savaş uçaklarını mutlaka almalı.Çift motorlu ve etkili uçaklardır.
  • 1 Ay Önce

Mehmet

Hani ikinci el ucaklar hemen geliyodu 2030 mus iyi gelirler bi ara o zamana yerli ucak biter zaten onlara neden para veeiyoruz
  • 1 Ay Önce

Paramız çok harcayacak yer arıyoruz..

10 milyar dolar, kapanan İngiliz firmasini kurtardık, tekrar açıyorlar..

Yakup Ata

Yunan bundan sonra daha çok kıvran.
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23