Skoda markasının lokomotifi konumunda olan Octavia’nın yeni nesli tanıtılırken, Yüce Auto Skoda Genel Müdürü Zafer Başar, "Octavia ile markamızın müşteri portföyüne özellikle genç kullanıcıları da dahil edeceğiz." dedi.
Skoda markasının lokomotifi konumunda olan Octavia’nın yeni nesli, Prag’da gerçekleştirilen dünya prömiyerinde tanıtıldı. Üretiminin 60. yılını kutlayan Octavia, Çek markanın gelmiş geçmiş en çok satan modeli olarak öne çıkıyor. Dördüncü nesil Octavia, 2020’nin son çeyreğinden itibaren Türkiye pazarındaki yerini alacak.
Yüce Auto Skoda Genel Müdürü Zafer Başar, dünyada olduğu gibi Türkiye’de de Octavia’nın gerek bireysel gerekse kurumsal/filo müşterileri tarafından en çok tercih edilen modelleri olduğunu belirterek, “Octavia kendi müşteri portföyünü oluşturdu. Şimdi yenilenen haliyle bu portföyünü daha da genişleteceğini düşünüyoruz. Türkiye’de özellikle üçüncü jenerasyonu ile büyük başarı elde ettik ve satışı sunulduğu günden bu yana 57 bin adetlik teslimat ile Türkiye’deki popülerliğini kanıtladı” dedi.
Octavia’nın bu başarısının arkasında birçok faktörün bulunduğunu dile getiren Başar, ’’Ferah, modern iç mekân, kullanışlı bagaj hacmi gibi Skoda’nın vazgeçilmez değerlerini yüksek teknoloji, düşük yakıt tüketimi ile birleştiriyor. Bunlara ilave olarak istikrarlı fiyatlama politikamız ile yüksek ikinci el değeri sunması sonucu her zaman kazandıran model olarak tüketicilerin güvenine sahip oldu. En çok sattığımız modelimiz olarak öne çıkan Octavia’nın yenilenmesi ile yeni nesil E-tec hybrid motor seçeneklerimiz ile filo pazarında da elimiz çok güçlenecek. Bununla birlikte yeni iç ve dış tasarımı ile daha dikkat çekici ve dinamik bir görünüme kavuşacak dördüncü nesil Octavia ile markamızın müşteri portföyüne özellikle genç kullanıcıları da dahil edeceğiz. Gelecek yıl pazara sunacağımız yeni Octavia ile 5 yıllık planlarımızdaki hedefimiz olan en çok satan ilk 5 marka arasına girme yolunda büyük bir adım atacağımıza da inanıyorum” diye konuştu.