• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yasin Aktay: Solculara göre AK Partili kesim hiç iyi bir şey yapamaz

Yeniakit Publisher
2022-08-22 11:28:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Yasin Aktay: Solculara göre AK Partili kesim hiç iyi bir şey yapamaz

Arafta Sorular programında Esra Elönü'nün konuğu olan Yasin Aktay, sol kesimin AK Parti'nin hizmet politikasına karşı bakış açısını değerlendirdi.

24 TV ekranlarında Esra Elönü'nün sunduğu Arafta Sorular'ın bu haftaki konuğu Sosyolog Yazar Prof. Dr. Yasin Aktay oldu.Programda Esra Elönü'nün sorularını yanıtlayan Aktay, gündeme ilişkin açıklamalar da bulundu.

25. ve 26. dönem AK Parti Siirt Milletvekilliği görevinde de bulunan Aktay, hükümetin hizmet politikalarını değerlendirdi.

Yapılan projelerde sok kesimin rahatsızlığına değinen Aktay,  sol kesimin muhafazakar kesimin hiç iyi bir şey yapamaz görüşünde olduğunu vurguladı.

"Sol kesimde kıskançlık görüyorum"

Aktay, bunu kıskançlık olarak gördüğünü belirterek şu ifadeleri kullandı;

"Sol kesimde ben kesinlikle kıskançlık olarak görüyorum iyi bişey yaptığımız zaman bize yakıştırmıyorlar.

AK Partlili bi insan iyi bişey yapamaz. Yapıyorsa işin içinde hele de yatırım varsa 'parayı götürüyorlardır' diyorlar.

"Siirt'e 100 milyon dolarlı yatırım getirdim"

Yeni bir iş adamın önü açılmaya çalışıyor, devletin imkanları peşkeş çekiliyor diyorlar. Yani be ne yaptığımı kendim biliyorum. Siirt gibi bir yere 100 milyon dolarlık yabancı yatırımı ikna edip, Siirt'e getirmek.

Türkiye kendi çinkosunu dışardan ithal ediyor. Türkiyenin kendi madenleri var ama üretilen çinko Çin'e ve İran'a ihraç ediliyor. Çin'den, İrandan başka bir ülkeden mamül çinko ithal edilmektedir.

Ben Siirt'e milletvekil olarak seçildiğim zaman bi sosyolojik perspektifim var bi Arap tanışıklığım var, bunları ben bir araya getirdim bir kuruş para almadan yaptım. Niçin yaptım kendi şehrime görevim var."

 

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

selva

Bu durumu cocukken oyun bozanlar olurdu kiskancliktan ona benzetiyorum ben yapmazsam kimsenin yaptigi iyi olmaz algisi var

ADİL

YASİN BEY SOLCULARIN NE DEDİĞİ SİZİN İÇİN O KADAR ÖNEMLİMİ BIRAK İT ÜRSÜN KERVAN YÜRÜSÜN SİZE GÖNLÜNÜ VE DESTEPĞİNİ VERİP SİZİ İKTİDARA TAŞIYANLARI ÇANTADAKİ KEKLİK OLARAK GÖRÜPTE VEFASIZLIK YAPARSANIZ BU MİLLET SİZE ÖYLE BİR TOKAT ATARKİ ANANIZDAN DOĞDUĞUNUZA PİŞMAN EDER AKILLI OLUN VE BU MİLLET DEĞER VERİN GERİSİ ANGARAYA
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23