Virüsten ara verilmişti! ‘Nöbetçi Bakan’ yeniden başlıyor
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
TBMM’de Kovid-19 tedbirleri kapsamında bir süredir ara verilen “nöbetçi bakan” uygulaması yeniden başlıyor.
TBMM Genel Kurulunun çalıştığı salı, çarşamba ve perşembe günleri Meclis’te “nöbetçi bakan” bulunuyordu. Kovid-19 tedbirleri kapsamında ara verilen uygulama, belirlenen takvime göre 27 Ekim Salı günü Adalet Bakanı Abdulhamit Gül’ün nöbetiyle başlayacak. Bakanlar, bu kapsamda, milletvekilleriyle TBMM Ana Bina’daki “Nöbetçi Bakan Odası”nda bir araya gelecek, talepleri dinleyecek. Öte yandan, 12. Uluslararası Dünya Dili Türkçe Sempozyumu’nda konuşan TBMM Başkanı Mustafa Şentop, “Dili olmayanın milleti olmayacağı gibi diline yabancılaşan da milletine yabancılaşır. Herkesi Türkçe için hassas olmaya davet ediyorum” dedi.