Trabzonspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına başladı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
TRABZON (AA) - Trabzonspor, 16 Haziran Salı günü Fenerbahçe'ye konuk olacağı Ziraat Türkiye Kupası yarı final rövanş maçının hazırlıklarına başladı.
Süper Lig'de dün Göztepe'yi deplasmanda 3-1 yenen bordo-mavililer, teknik direktör Hüseyin Çimşir yönetiminde Mehmet Ali Yılmaz Tesisleri'nde çalışmalarına tekrar başladı.
Antrenmanda, birinci grupta yer alan futbolcular toparlanma, ikinci gruptakiler ise telafi çalışmaları gerçekleştirdi.
Takım, yarın yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.