TEM'de çalışma başlıyor! Bolu mevkii 1 ay trafiğe kapalı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
TEM Otoyolu'nun Bolu mevkii Ankara istikameti yapılacak üst yapı çalışmaları nedeniyle 1 ay boyunca trafiğe kapatıldı.
Edinilen bilgiye göre, TEM Otoyolu üzerinde kavşak kolları ve bağlantı yollarında üstyapı iyileştirmesi, büyük onarım yapılması dolayısıyla Bolu Doğu Kavşağı-Yeniçağa Kavşağı arası İstanbul-Ankara istikameti 1 süreyle trafiğe kapatıldı.
Bolu Valiliği’nden konuyla ilgili yapılan açıklamada, trafiğin Ankara-İstanbul istikametinden çift yönlü olarak verileceği ve çalışmanın 21.10.2017 tarihine kadar süreceği belirtildi.