• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Süt işletmesinde çıkan yangında, 4,5 ton saman küle döndü

Yeniakit Publisher
2019-07-30 19:26:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Süt işletmesinde çıkan yangında, 4,5 ton saman küle döndü

Denizli'in Ödemiş ilçesinde bir süt işletmesine ait 2 katlı depoda çıkan yangında, 4,5 ton saman yandı. Alevler itfaiye, orman işçileri ve köylülerin müdahalesiyle güçlükle söndürüldü.

Denizli'de bugün saat 12.00 sıralarında Ödemiş'in kırsal Horzum Mahallesi'nin yaylasındaki bir süt işletmesine ait olan ve saman deposu olarak kullanılan eski binada, henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine İzmir Büyükşehir Belediyesi İtfaiyesi, Manisa Büyükşehir Belediyesi Kabaçınar İtfaiye Grubu ve Çamyayla Orman Söndürme ekipleri olay yerine sevk edildi. İçerisinde 150 balya saman bulanan 2 katlı depodaki yangına, ekipler su sıkarak, müdahale etti. Alevler, yakındaki ormanlık alana sıçramadan, köylülerin de desteğiyle 2 saatte söndürülebildi.

Jandarma, yangınla ilgili soruşturma başlattı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23