Somali ordusu Eş-Şebab üyelerini infaz etti!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Somali ordusu, iki yıl önce başkent Mogadişu’yu kana bulayan 3 Eş-Şebab üyesini infaz ettiğini bildirdi.
Somali ordusu, iki yıl önce başkent Mogadişu’yu kana bulayan 3 Eş-Şebab üyesini infaz ettiğini duyurdu.
Ordudan yapılan açıklamada, 2017’de başkentteki bir otele yapılan ve 28 kişinin ölümüne yol açan saldırıyı düzenleyen 3 kişinin kurşuna dizildiği belirtildi.
Teröristler 28 Ekim 2017’de Nasa-Hablod Hotel’e önce bomba yüklü araçla saldırmıştı. Otelde bulunan çok sayıda kişiyi rehin alan teröristler, çatışma sırasında emniyet güçlerince yakalanmıştı.