Sinop'ta bir mahalle karantinaya alındı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
SİNOP (AA) - Sinop'un Boyabat ilçesinde Kovid-19 tedbirleri kapsamında bir mahalle karantinaya alındı.
Boyabat Kaymakamlığından yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında pozitif vakalara rastlanılan Karamusalı köyü Durhacılı Mahallesinde karantina uygulaması başlatıldığı duyuruldu.
Açıklamada, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca alınan karar gereği mahalleye giriş ve çıkışların kapatıldığı ve sağlık ekiplerince tarama çalışmalarına başlandığı kaydedildi.