Sağlık Bakanı Koca, “Korona virüsle ilgili laboratuvar sayımızı hafta sonuna kadar 16’ya çıkaracağız” dedi.
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Sağlık Bakanı Koca, “Korona virüsle ilgili laboratuvar sayımızı hafta sonuna kadar 16’ya çıkaracağız” dedi.
Sağlık Bakanı Koca, “Korona virüsle ilgili laboratuvar sayımızı hafta sonuna kadar 16’ya çıkaracağız” dedi.