Safitürk dualarla anıldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Şehit kaymakam Muhammed Fatih Safitürk, şehadetinin yıl dönümünde dualarla anıldı.
Mardin’in Derik ilçesinde kaymakamlık görevini yürütürken PKK’nın hain bir saldırısı sonrası şehadet şerbeti içen Muhammed Fatih Safitürk şehadetinin yıldönümünde dualarla anıldı.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu bir basın açıklaması yayınlayarak, “Aziz Milletimiz, yine yüzyıllar boyu gurur ve özlemle anacağı bir evladının ismini yüreğine nakşetmiştir” dedi.
Arifiye Kaymakamlığı ve Belediyesi’nin ortaklaşa düzenleyeceği programda da kabri başında anılan Şafitürk için Kur’an-ı Kerim okundu. Vatandaşlara yemek ikram edildi.
Van’ın Edremit Belediyesi ise şehit kaymakam Safitürk için 12 camide mevlid okutarak, 5 bin kişiye yemek dağıttı.