• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Otlukbeli’de yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı

Yeniakit Publisher
2019-03-09 11:04:03 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Otlukbeli’de yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı

Erzincan’ın Otlukbeli İlçesinde yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı.

Erzincan’ın Otlukbeli İlçesinde yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı. İlçe de ki yüksek kesimlerde kar kalınlığının artması nedeniyle yaban hayvanları yiyecek bulmakta güçlük çektiği için yemleme çalışması yapıldı.

Bölgeye yaklaşık 200 kilogram yemin bırakıldığı çalışmaya İlçe Kaymakamı Ramazan Polat, Erzincan Doğa Koruma Milli Parklar İl Müdürü Uğur Önel, Kurum Amirleri ve Müdürleri katıldı.

Kekliklerin yoğun kar yağışından etkilenmemesi için doğaya yem bıraktıklarını anlatan Kaymakam Polat: "İnsanlarımız bilinçsiz şekilde avlanıyor. Bizim yararımıza doğa da bulunan hayvanları öldürüyorlar. Bu bilinçsiz avlananları Kaymakamlık, İlçe tarım, Milli Parklar Şube Müdürlüğü ve Jandarmaya bildirmesini istiyoruz." dedi.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23