ÖSYM’den engelli adaylara müjde
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Mahmut Özer, 14 ilde yürüttükleri sınav merkezi uygulamasını 2018’den itibaren yaygınlaştırmayı ve tüm illerde sunmayı hedeflediklerini bildirdi.
ANKARA Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) Başkanı Prof. Dr. Mahmut Özer, engeli, sağlık sorunu ve özel durumu bulunan adaylara yönelik 14 ilde yürüttükleri sınav merkezi uygulamasını 2018’den itibaren yaygınlaştırmayı ve yıl sonu itibarıyla bu hizmeti tüm illerde sunmayı hedeflediklerini bildirdi.
Özer, “Kullandıkları aparatlar nedeniyle özel salon oluşturmamız gereken adaylarımız, yaşadıkları illerde oluşturacağımız sınav salonları vasıtasıyla hizmetlerimizden kolaylıkla yararlanabilecek” dedi.