Koronavirüs tedavisi sonrası Bakan Soylu ilk kez görüntülendi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Koronavirüse yakalanan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, tedavisinin ardından ilk kez 'Güvenlik ve Koordinasyon Toplantısı'na başkanlık etti.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu geçtiğimiz günlerde koronavirüs tedavisi gördü. Tedavi sonrası ilk kez 'Güvenlik ve Koordinasyon Toplantısı'na katıldı.
