Kayseri'de açık havada araçta maç keyfi!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Süper Lig'in 27. haftasında Fenerbahçe'nin konuğu Hes Kablo Kayserispor'du. Fenerbahçe'nin 2-1'lik üstünlüğüyle biten maçı Kayserisporlu taraftarlar, araçlarında dev ekrandan izledi.
Kayserisporlu taraftarlar, Süper Lig'in 27. haftasında yapılan Fenerbahçe-Hes Kablo Kayserispor maçını araçlarında dev ekrandan izledi.
Melikgazi Belediyesi, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle ara verilen Süper Lig'in yeniden başlamasıyla sarı-kırmızılı taraftarlar için Büyükşehir Belediyesi Kadir Has Stadı açık otoparkına dev ekran kurdu.
Taraftarlardan bir kısmı araçlarında, bir kısmı da açık havada, Fenerbahçe-Hes Kablo Kayserispor maçını izledi.
Maçı Fenerbahçe 2-1 kazanınca, taraftarlar üzüntü yaşadı.