• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kahramanmaraş'ta Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden 37 kişiye ceza kesildi

Yeniakit Publisher
2020-09-10 18:07:54 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Kahramanmaraş'ta Kovid-19 tedbirlerini ihlal eden 37 kişiye ceza kesildi

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ta, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini ihlal eden 37 kişiye ceza kesildi.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, polis ekiplerince Onikişubat ilçesine bağlı Osmangazi, Fatih ve Serintepe mahallelerinde eş zamanlı olarak "Huzurlu Sokaklar 1" uygulaması gerçekleştirildi.

Kovid-19 denetimlerinin de yapıldığı uygulamada, 17 kişiye maske takmama ve 20 kişiye ise kahvehanede oyun oynayarak sosyal mesafe kuralını ihlal edilmesi nedeniyle ceza kesildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23