• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İÜ’de robotik cerrahi dönemi

Yeniakit Publisher
2017-12-06 11:37:00 - 2017-12-06 11:41:40

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
İÜ’de robotik cerrahi dönemi

İstanbul Üniversitesi (İÜ) İstanbul ve Cerrahpaşa tıp fakültelerinde robotik cerrahi dönem başladı.

İstanbul Üniversitesi (İÜ) Rektörü Prof. Dr. Mahmut Ak, Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nde düzenlediği basın toplantısında üniversite bünyesinde 5 hastane olduğunu, yılda 2,5 milyon hasta tedavi edildiğini anlattı.

Rektör Ak, üniversitede artık robotik cerrahinin uygulanacağını ifade ederek, 20 milyon liralık maliyeti olan cihazın İstanbul ve Cerrrahpaşa tıp fakültelerinde kullanılacağını söyledi.

Kalkınma Bakanlığı’nın destek verdiğini belirten Ak, şunları kaydetti:
Bu cihazla hem doktorlarımız yaptıkları işlerden daha fazla zevk alacak hem de buradan şifa bekleyen hastalarımız kısa sürede daha etkili bir tedavi yöntemine kavuşmuş olacaklar. Bu cihazla birçok genç kardeşimiz son teknolojiden yararlanacak, eğitimini geliştirecek ve uygulamalarını görecek.

 

Yeni Akit Gazetesi

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23