• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İstanbul’un su problemini çözdük

Yeniakit Publisher
2017-11-17 11:06:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
İstanbul’un su problemini çözdük

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) 1. Su Konseyi Toplantısı’nda basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, İslam İşbirliği Teşkilatı (İİT) 1. Su Konseyi Toplantısı’nda basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

İstanbul’da barajların doluluk oranının yüzde 54 olduğunun hatırlatılması üzerine Eroğlu, şu yanıtı verdi: “Türkiye suya erişimde yüzde 100 şu anda. Bütün Türkiye’de suya erişim tam, köylerine varıncaya kadar. İstanbul’da 1994 öncesi İstanbul’da su yoktu. Ben 5 Mayıs 1994’te İSKİ Genel Müdürlüğü’nü devraldığım zaman haftada bir defa su veriliyordu. Sürekli kesinti, kesinti… Hatta suyun kalitesi kötüydü. Biz o kadar çok çalıştık ki 7 tane baraj, Istranca Barajlarını bizzat İstanbul Büyükşehir Belediyesi İSKİ Genel Müdürlüğü inşa etti. İnşallah önümüzdeki yıl Melen’in devreye girmesiyle bırakın 2018’i, İstanbul’un su problemini 2071 yılına kadar çözdük."
Yeni Akit Gazetesi

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23