Fenerbahçe kulubü teknik heyete koronavirüs testi yaptırdı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Fenerbahçe Kulübü, sezon başı yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinde pozitif bulguya rastlanmadığını açıkladı.
Koronavirüs tüm dünyayı etkisi altına almaya devam ediyor. Süper Lig takımlarından Fenerbahçe, önlemler doğrultusunda tüm ekibe koronavirüs testi yaptırdı.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, "Sezon başı takımımız, teknik heyetimiz ve idari personelimize uygulanan Covid-19 testlerinin tamamı negatif sonuçlanmıştır." denildi.