Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, "Fenerbahçe’nin kırmızı çizgisi 3 Temmuz kumpasıdır. Bunu söyleyen 17 yıl Fenerbahçe’ye hizmet etmiş, kumpas sürecinde mücadele etmiş biri olunca, durum daha da hassas bir hale geliyor. Zamanlaması son derece manidar" dedi.
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, "Fenerbahçe’nin kırmızı çizgisi 3 Temmuz kumpasıdır.
Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, "Fenerbahçe’nin kırmızı çizgisi 3 Temmuz kumpasıdır. Bunu söyleyen 17 yıl Fenerbahçe’ye hizmet etmiş, kumpas sürecinde mücadele etmiş biri olunca, durum daha da hassas bir hale geliyor. Zamanlaması son derece manidar" dedi.